Voiko maidon tulo rinnoista olla oire raskaudesta???
Siis tällästä kysyy 3 lapsen äiti. Minulla siis nuorin täyttää 1 v nyt tammikuussa ja imetin häntä 3kk. Sen jälk. ei oo tisseistä tullut mitään ja nyt kun puristin niin tuli tipat molempiin nänneihin. Voinko siis mahdollisesti olla raskaana??? Osaako joku neuvoa. Tilasin tesin ja se tulee huomenna postissa. Sekin viellä hassua että syön pillereitä, voihan se olla et ne on pettänyt?
Kommentit (4)
Nyt vaan odottelen huomista postia, edelliset menkat oli mielestäni niukemmat kun yleensä. Huomenna tuun sit taas kertomaan kui käy!
Moikka,
Minulla imetyksen loptuksesta aikaa reilu puolisen vuotta ja kova vauvakuume on vaivannut pidempään. Viime kierrossa minulla myös rintoihin nousi maitotipat ihan puristamattakin ja toivoin että se olisi ollut merkki uudesta raskaudesta, mutta ei valitettavasti ollut :( Yritys jatkuu..
Yksilöllisiä nämä oireet ja merkit varmasti.
Tule kertomaan kuinka kävi :) ?
Minulla on nuorimmainen 2v2kk vanha ja minulla vieläkin tulee tippoja (joskus enemmänkin) jos puristelee rintoja. Ja minäkin imetin vain 3kk. Eli tätä on kestänyt kohta tasan 2 vuotta. (Tosin välttelen puristelemista ettei vaan lisäänny).
Mutta kyllä se minun kohdallani on aina lisääntynyt raskautumisen aikana tuo maidon tulo.
Eihän nuo ehkäisyt ole 100% varmoja. Testaamalla selviää sitten huomenna. =)