Tykkäätkö palomiehistä? Tunnetko ketään?
Kommentit (15)
Mun isä ja isoveli ovat palomiehiä. Sitä kautta tunnen myös muita pelastajia jotka ei oo sukulaisia :)
Ihan mukavia heppuja, ei mitenkään erityisin komeita.
mutta sitten jonkin verran tutustuin yhteen, joka onkin tosi empaattisen oloinen ihminen, fiksu ja hyvä keskustelija, hirveän symppis!
ja lapsellisempaa lähes kolmekymppistä miestä saa hakea! Ei mitenkään erityisen fiksu kaveri.. Komea kylläkin
Mukava, komea ja hauska.
Empaattisuutta ei ole kylläkään kauhalla annettu.
Kyyninen on ja pysyy. Ammatin varjopuolia...
Mies oli elämäni ison ihastus, se jota en saanut ja vieläkin vaivaa mieltä ajoittain, vaikka tapahtumista on kohta 15 vuotta aikaa. Ihastus oli molemminpuolista, mutta olosuhteet olivat vastaan.
Nyt mies on "pilalla" osin alkoholisoitunut (hoitaa työnsä, mutta ryyppää rajusti vapaalla) ja katkera (minulla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä) ja minä tahollani naimisissa ihanan miehen kanssa, joten haaveeksi se jäi.
Tästä syystä edelleenkin palomiehen tai -autonkin näkeminen sykähdyttää, ehkä etsin sitä haaveitteni miestä, vaikka tiedänkin, ettei se voi olla hän (asuu toisella puolella Suomea). :)
On paloesimies.
Maailman paras ja komein ja miehekkäin!
naimisissa olen palomiehen kanssa ja tunnen enemmänkin. Ei voi yleistää että millaisia ovat, joukkoon mahtuu porukkaa laidasta laitaan. Enimmäkseen huumorintajuista rentoa porukkaa.
kiva kundi, ollaan vaan naamakirjan kautta yhteyksissä. Pojan luokkakaverin isä on palomies, siitä ei ikinä uskois, hintelä ukko, ei ollenkaan hyvännäköinen, sen vaimo on ihan vastakohta, iso ja lihava. En oikeastaan tunne niitä sen paremmin.
Olen ollut siivoamassa paloasemalla ja ihastunut palomiehiin, vaikka ei nuo minusta pahemmin ole piitanneet, kunhan rassasivat niitä autojaan. Kilttejä ja kohteliait olivat. Muutama jopa osasi jutella, mutta osa ei juuri muuta sanonut kuin aamulla "huomenta". Kauhean komeita kyllä suurin osa, aika ahdistavaa toisaalta, kun ei voinut tehdä mitään muuta kuin vain siivota.
Poikakaveri on palomies ja on ollut sellaisessa kalenterissaki :D Sen kalenterin kautta me oikeestaan tavattiinkin.
Veljeni ja mieheni isä (nyt jo eläkkeellä), samoin naapurini ovat palomiehiä.
Itsehän opiskelin samassa opinahjossa palomiesten kanssa :D Eli "muutama" palomiestuttu löytyy..
Osa on suht jalat maassa kun taas toiset ovat niiiiin täynnä itseään ja kokevat olevansa niin kuumia vain sen takia että tulevat palomiehiksi :D Suosittelen varomaan, sillä nää jätkät pyörittää montaa naista samaan aikaan, olivat varattuja tai ei.
Eli osa tosi hyviä tyyppejä ja toisilla ammatti on saanut pissin nousemaan päähän
Hän on empaattinen ja reipas, aina valmis kuuntelemaan ja auttamaan muita.
On käsittääkseni useimmiten ambulanssissa töissä, harvemmin paloauton kyydissä.
Kaiken lisäksi hän on vielä hyvännäköinen ja seksikäs. Ottaisin heti omakseni, jos ei olisi elämä vienyt toiseen suuntaan!