mistä johtuu pidentyneet kuukautiset ja lyhyempi kierto?
eli kestää noin viikon ja tulee nykyään n. joka 24. päivä, ennen tuli 36 pv välein. Ennen kesti max 5 pv ja nyt vähintään viikon.
Kommentit (10)
Mulla on käynyt samalla tavalla ja käsittääkseni ikä alkaa tehdä tehtävänsä...eli on kai aika normaalia. Olen 37v.
on "vasta" 30 v. Luulis että vanhemmalla iällä alkas kierto pidentymään eikä lyhentymään. Nythän mulla on enemmän tilaisuuksia tulla raskaaksi. Vai ilmoittaako elimistö että nyt ois hyvä tehdä lapsia?
kierto pitenee. Hormonit vaan taitaa tehdä tepposia ja tulee ylimääräisiä vuotoja ym eli kierto monilla lyhenee...tuskin raskaaksi kuitenkaan tulee helpommin...päinvastoin.
2 täällä. Minä olen 38v ja vhh dietti on sitä että jätät turhat hiilarit pois ruoasta eli valkoiset viljat, perunan, ym ym...tulee muuten hiton hyvä olo muutenkin! :)
ja olen ihmetellyt, mistä johtuu. Ärsyttävää! Olen 37 v.
on vhh dieetti?
ap
Vhh on vähähiilihydraattinen dieetti.
Ei ovulaatiota ollenkaan. Keltarauhashormonikuuri (terolut) auttoi. Ikää 26 v.
Olen ihmetellyt mistä mahtaa johtua. Ennen oli 35-40 päivää, nyt 26-28. Olen 33 ja ovis tulee joka kierrossa.
mulla myös lyhentynyt kierto. Nyk. 26 päivää ja kestää viikon vuoto. Aiemmin oli toisin. Mulle on tehty strelisisaatio, en tiedä vaikuttaako se?
Huomasin muuten vuos sitten kun olin vhh dietillä, että vuodot väheni reippaasti ja menkkakipuja ei ollut juurikaan. :)