G: Mahdutko vielä hääpukuusi?
Kommentit (27)
Nyt tosin raskaana viikolla 37, mutta tuskin muutenkaan. Häistä tulee tänä vuonna 10v ens juhannuksena.
Varsin hyvin, olen nimittäin lähemmäs 10kg kevyempi kuin häissäni reilu 3v sitten!
Hääpukuni on täyttä stretchiä sillä on äitiysmekko koska menin naimisiin raskaana. Eli en epäile ettenkö sinne sopisi! :-DD
Häät ensi heinäkuussa. Siihen mennessä on pakko laihduttaa 15 kiloa, en kyllä tasan tarkkaan lyllerrä alttarille koon 46 hääpuvussa, näin on.
Eli tilaan netistä koon 42 hääpuvun, sitten on PAKKO laihduttaa jotta mahtuu siihen.
Hääpukuni on täyttä stretchiä sillä on äitiysmekko koska menin naimisiin raskaana. Eli en epäile ettenkö sinne sopisi! :-DD
Häistä aikaa 2,5 vuotta.
Häistä 13 vuotta. 10-vuotishääpäivänä olin +20 kg hääpäivään, mutta sen jälkeen saanut kilot tiputettua ja pidettyä nyt 2 vuotta kurissa.
Häistä 3 vuotta ja raskaus siinä välissä.
Häistä kuutisen vuotta ja sen jälkeen lapsia tullut kaksi, joista molemmat ovat jättäneet n.10 kiloa =D
tiedä, mutta en todennäköisesti mahtuisi.
häitä vietettiin 2002. Tässä välissä olen saanut 3 lasta, nyt taas alkuperäisissä mitoissani.
häistä 8,5 vuotta ja kaksi lasta sen jälkeen. Paino on sama kuin häissä. Ja hääpuku oli sellainen, että myyjä sanoi, ettei se ollut vielä mahtunut kenellekään sitä koittaneelle ennen minua.
Tai ainakin vuosi sitten kun sovitin kolmannen lapsen syntymän jälkeen mahtui. Ei kyllä näyttänyt niin hyvälle. :D Pitäisikin koittaa taas joskus uudestaan. Häistä aikaa 10 vuotta ja painoa ehkä n 4 kiloa enemmän.
Olin silloin 10v. sitten rv 22 häissäni, nyt olen 10 kg hoikempi, siis kolme lasta syntynyt tässä välissä.
Kiloja +15.. 10 niistä raskauden jäljiltä mukana roikkumassa. Voisi olla hyvä tavoite mahtua hääpukuun, ja onkin! :)
Häistä tulee 6 vuotta, tosin olen jo eronnutkin.
Nykyään 10 kg hoikempi kuin silloin.
Häistä on aikaa 5 vuotta, ja minä olen siinä välissä kuihtunut kahden lapsen myötä niin, että koon 38 puku on jäänyt isoksi.
En todellakaan mahdu. Häistä on ½ vuotta ja rv 20. Kesällä tai viimeistään syksyllä meinaan mahtua taasen. Esikoisesta raskauden aikana tuli 20 kg ja 6 viikon päästä meni omat housut jalkaan. Tässä raskaudessa saldo on varmaan sama ja tavoite vähän lähtöpainon alle. Olen urheilija.
JA on muuten äitini hääpuku vuodelta 1976..