Muotiblogi, jota olet seurannut! (naistenvaate)
Kommentit (8)
Ovat kyllä mua paljon nuorempia, alle 25v muistaakseni molemmat, et onko ne nyt sitten naisten vaatteita vai nuorten vaatteita, mutta kivat blogit ja kivoja vaatteita. :-)
Mukavia ainakin ovat Lainahöyhenissä, Mungolife, Kalastajan vaimo, No fashion victim. Paljon blogeja löytyy osoitteesta indiedays maanantaista alkaen.
kun joku voi sanoa ettei piittaa siitä mikä on muotia:)
Nelliina on muuten 29, ei niin teini kuin asukokonaisuuksista voisi päätellä, en pidä enkä seuraa. Liian riepukokoelmamaista.
Olivian Stellan Paras aika vuodesta-blogi on hyvä, samoin Olivian toiunen muotiblogi. Hel-Looks on hyvä. StockholmStreetStyle on hyvä.
Itse rakastan muotia, olen äärettömän tarkka tyylistäni, seuraan useita muotijulkaisuja säännöllisesti ja myös työskentelen muotiin liittyvällä alalla.
Suosikkejani ovat Secret Wardrobe, Nelliinan vaatehuone, Mongolife, MouMou mouruaa, P.S. I love Fashion, Kalastajan vaimo jne. Vaikka moni muotibloggari on minua kymmenen vuotta nuorempi ja osalla tyyli on hyvin erilainen kuin itselläni, on minusta viihteellistä seurata näitä blogeja.
Nelliina muka "riepukokoelmamaista"? Olen niin eri mieltä kun olla voi, istuvia mekkoja, pönkköhameita, kauniita ja laadukkaita kenkiä.. ihan toista kun nämä gina tricot massablogit missä nimenomaan voidaan puhua riepukokoelmista.
ite puin
pupu lihaviston maailma
buttermilk bisquits
secret wardrobe
salonkijuoruja
satunnaisesti käyn vilkaisemassa paria muutakin.
mä tykkään seurailla muotiblogeja, etsin niistä ideoita omaan tyyliini. monissa on myös sisustusjuttuja ja nekin kiinnostaa, esteetikko kun olen :)
musta se on vähän ärsyttävä genre. Mutta käyn joskus katsomassa Nelliinan blogia, se on vähiten ärsyttävä. Tykkään hänen tyylistään.
..itse en näe siinä paljonkaan järkeä, eikä ole aikaakaan. Itselle on ihan sama mitä on "muodissa" - ostan sitä, mistä itse tykkään :)