Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista on välinehuoltajan työ?

Vierailija
03.01.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä keskisuuressa sairaalassa Pohjois-Pohjanmaalla. Työ vaatii tarkkuutta ja huolellisuutta sekä paineensietokykyä ja valmiuksia tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa.Pidän työstäni paljon, mutta palkka ei vastaa ollenkaan työn vaativuutta.

Vierailija
2/6 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko ne tuuraushommia? Millaiset työajat on? 8h/pvä? Miten huono se palkkaus on? Olen kuullut, että aika huono on, mutta mulle raha ei ole tärkeintä. Voisiko olla toiveissa, että siihen saisi joskus jotain korotuksia, lakolla tai jotain ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinehuoltaja tekee myös vuorotyötä ja mielestäni heistä on aikalailla pulaa,joten varmasti vakkariksikin pääsee helposti. palkka on ehkä n. 1800e/kk ja toki siihen jotain kokemusvuosilisää tulee. ja palkathan nousee kuitenkin vuosittain,mut ei siitä koskaan kannata haaveilla huimia summia saavansa.

Vierailija
4/6 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin vähän vastuullisempaa työtä kuin nykyiseni. Onko työvuoroja isoissa sairaaloissa myös öisin? Missä muualla välinehuoltaja voi työskennellä kuin terveyskeskuksessa tai sairaalassa?

Vierailija
5/6 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siltä osin en voi kommentoida.

Mutta joskus vuosia vuosia sitten olin yksityisellä lääkäriasemalla välinehuoltajan apulaisena ja ei se työ kovin hehkeää ainakaan silloin ollut.

Siis käytännössä välineiden pesua, desinfiointia ja pakkausta steriileihin pakkauksiin.

Vierailija
6/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500e/kk reilut..