keltarauhashormiini kuuri vai hormoonikierukka?
Tosiaan kuukautiskierto mennyt ihan sekasin;( ja vuoto todella runsasta!! .Viime kierolla menin lääkäriin kun vuoto alkoi yllättäen valtavalla vuodolla ja kierto oli 27pv kun yleensä ollut 28-30.Mitään ehkäisyä ei ole.Sain lääkkeet mitkä pitäis vähentää tota vuotoa.Nyt kuukautiset alkoi niin että väli oli 25 pv.Ja runsaana ja tuo lääke ei auta yhtän.Soitin eilen naistenklinikalle.Sanoivat että sinne en voi mennä.Suosittelivat jotain keltarauhashormooni lääkitystä!!Olen vähän pallo hukassa.Matka tulossa helmikuussa ja eipä innosta jos siellä tulee kuukautiset;(. Vuosi sitten sain lääkkeet millä siirsin kuukautisia kun lähdin matkalle mutta nyt vähän arveluttaa kun en tiedä milloin taas alkaa!! Onko vinkkejä?
Kommentit (2)
Mulla on se kerran ollut ja otatin sen pois kun haaveena meillä oli vauva.No vauvakuume on mennyt.
En muista enään kuinka pitkään sen laiton jälkeen oli sitä ns tihkuvuotoa!Ja jotenkin tuntuu että tuo kierukka toi niitä lisäkiloja;(. Huomenna soitan terveysasemalle.Tai sitten marssin yksityiselle niinkuin naistenklinikalla sanottiin että olis hyvä käydä gyneko.Tuntuu että huonosti ne laittaa lähetettä tonne naikkarille.Siis terveysasemalta.
kun todennäköisesti kuukautiset jää kokonaan pois. Ketltarauhaskuuria on ainakin minulla käytetty poisjääneiden kuukautisten käynnistämiseen.