Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko alusvaatteesi aina vimpan päälle?

Vierailija
02.01.2010 |

Minulla on. Rintsikat ja pikkarit samaa settiä. Siintyneitä tai kusen polttamia sloggeja en käytä koskaan. Kai useimmat naiset ovat samanlaisia? Etenkin kun kauniita alusvaatteita saa nykyään niin halvalla Suomesta. Juuri ostin Lindexiltä 4 uutta settiä sadalla eurolla. Aika halpaa lystiä ja liivien ei kai tarkoituskaan kestää vuosia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa raskaus- ja imetysaikana.

Virttyneitä sloggeja ei löydy minultakaan.

Mutta hyvällä hoidolla kalliit liivit kestävät vuosia - jos siis rinta pysyy saman kokoisena.

Vierailija
2/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuus on tärkeintä :) Kusenpolttamia ei löydy, kun en housuuni kuseskele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan mitään puuvillaisia, puuteriyökötyksiä tai maximalleja.

75D 40+v.

Vierailija
4/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdet norlyn tms.alkkarit ostin prismasta ja ne ne virttyneet ovatkin,vaikka ovat uudemmat kuin jotkut sloggini. minulla sloggit ainakin pitää mallinsa oikein hyvin.

en tiedä mistä näitä kusisloggeja löytyy,thaimaantuliaisenako?

ja minusta on mukava pestä alushousut 60-asteessa.

Vierailija
5/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään "settejä" en harrasta. Jostain alesta usein ostan. Eli ihan eriparia voi olla. Mutta ei mitään kusenpolttamia kuitenkaan. Siistejä, kivoja, vaikkakin usein arkena ihan eriparia.

Vierailija
6/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

. niin jotakin muuta..

Vierailija
7/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin risaisia että hyvä kun päällä pysyvät. Muutenkaan en alusvaatteisillani kekkuloi, niin miksi niitä pitäisi esitellä? Seksiä varten riisuudun yleensä alasti että siinäkin käytössä alusvaatteet ovat turhia.

Vierailija
8/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusasupukeutumisestaan vaan pitää risaisia ja venyneitä alushousuja. Onko teidän miehillännekin tarjoustalosta viisi vuotta sitten ostetut jo reikäiset boxerit?

Vierailija
9/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin hintaluokka rintaliiveissä korkeampi kuin ap:lla, 70 D-kuppi niin on pakko olla tarpeeksi tukevat ja istuvat että voi käyttää. Alkkarit on aina rintsikoiden kanssa yhteensopivat, muttei aina samaa sarjaa (vaan esim. mustaa pitsiä molemmat).

Vierailija
10/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintsikat ovat aina joko yhdet tai sitten toiset sporttiliivit, aika nyppääntyneitä nekin.

Harkitsen uusia.

Miehen alkkarit ovat vähän samaan tapaan nuhruiset, mutta puhtaat.

Me ollaan kyllä tosi virttyneitä molemmat mutta oikeastaan vähät siitä.

Vierailija
11/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän miehillännekin tarjoustalosta viisi vuotta sitten ostetut jo reikäiset boxerit?

Vierailija
12/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä noin halvalla löydä alusvaatteita. Missään Lindexissä ei edes myydä mun liivikokoa, 75F. Mulla ei ole kuin kauniita alusvaatteita, ja joskus ajattelen kyllä hierojallekin mennessä, että pitäisi varmaan olla jotkut arkisemmat päällä, mutta kun edes omista sellaisia.

Vierailija
13/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja ja kulahtaneita. Joka aamu kun laitan ne päälle, mietin että olisi kamalaa jos jouutuisin työmatkalla onnettomuuteen ja ambulanssimiehet näkisivät rumat alusvaatteeni.

Vierailija
14/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne vaan aika nuutuneita alkaa olla. Mieskin tässä yhtenä päivänä ehdotti pitäiskö osa jo heittää roskiin, mut en mä vielä raaskinut. Erikseen on sitten ne alusvaatteet, joilla vietellään mies.

Vierailija
15/15 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusasupukeutumisestaan vaan pitää risaisia ja venyneitä alushousuja. Onko teidän miehillännekin tarjoustalosta viisi vuotta sitten ostetut jo reikäiset boxerit?

minä kyllä välitän alusasuistani.

miehelläni ei ole reikäisiä boksereita, boksereita kylläkin.

rintaliivejä 70-75 D-en osta tarjoustalosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme