Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen repsahtanut äiti

Vierailija
02.01.2010 |

painoa tullut liikaa nyt mitat 170cm/80kg. Vaatteet ei mene päälle niin kuljen niissä mitkä menee eli yleensä imetyspaita ja vanhat rumat farkut jotka ei istu. Mies lähti kesken raskauden ei tosin mun ulkonäön takia silloin olin ihan ok vielä. Nyt otan itteäni niskasta kiinni ja alan laihikselle että olis kesällä hyvän näköinen taas. Antakaa laihis vinkkejä imettävälle yh:lle. eli lasten kanssa ei juuri onnistu hikilenkit max. kerta/vk saan hoitajan että pääsen vaikka salille. samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi. Pituutta on 173 cm ja painoa ihan kamalasti. Päällä just nyt hirveät farkut; pysähdyin oikein kaupassa katsomaan tänään, että näytän järkyttävältä. Mäkin imetän vielä ja hikilenkille lähteminen ilman lasta on käytännössä mahdotonta. Kesällä ois tarkoituksena olla ees vähän hehkeempi..

Vierailija
2/5 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ap) eihän tässä mitään tekosyitä keksitäkkään vaan vinkkejä pyysin että kuinka voi laihduttaa tehokkaasti kun imettää eikä pääse paljoa mihinkään. Kun on kotona kolmen pienen kanssa (3v, 1v8kk ja 6kk) ei kauheasti jää aikaa jumppailla eikä pääse vaunulenkillekkään kun on kaksi jotka eivät voi hölkätä vieressä. Illalla kun saa lapset nukkumaan palkitsee itsensä herkuilla ja tv:llä että siinä voi tietty sitten jumpata katsellessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa alkaa käydä siellä jumpassa. Sieltä saat uutta puhtia tehdä jotain muutakin, kuin katsoa teeveetä. Musta se, että käy jumpassa, saa olon tuntumaan kunnolliselta :)

Vierailija
4/5 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas suosittelen, että alat käymään laihdutusryhmässä. Saat samalla jutella muitten kanssa (ainakin meidän ryhmässä moni laihduttelee raskauskiloja) ja löydät sali- ja lenkkikaverin vapaille illoille!

Vierailija
5/5 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et voi kamalasti liikkua pienten lasten kanssa, niin tärkeintä on pitää ruokavalio kunnossa. Ja kun vaunulenkit ei pienten kanssa onnistu, niin liiku koko ajan paikallasi kun olette ulkoilemassa lumikassassa tai hiekkalaatikolla.

Tiedän, että illalla herkuttelu on renteouttavaa ja silloin ei enää jaksa jumppailla, joten vaikka päivällä jumppaat "lasten kanssa". Isommat innostuu ehkä "temppuilemaan" sun kanssa.