Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos huomaisit olevasi raskaana ja lapsi ei olisi miehesi

Vierailija
02.01.2010 |

vaan jonkun toisen, mitä tekisitte? Mies ei edes osais epäillä isyyttään koska seksiäkin olisi ollut... mutta itse tietäisit että lapsi olisi jonkun toisen. kertoisitteko miehellenne että hän ei ole isä vaan lapsi on lyhyen mutta kiihkeän suhteen tulos? kertoisitteko oikealle isälle et hänestä tulee isä vaikka hänellä olisi vaimo ja lapsia? siis sotkisitteko kahden perheen elämän kertomalla totuuden, jotta teidän oma elämänne ei perustuisi valheelle ja syyllisyydelle? vai valitsisitteko "helpoimman" tien ja tekisitte abortin ja olisitte hiljaa koko asiasta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos noin todella olisi niin tällä kokemuksella ja ajatustavalla joka mulla nyt on niin: varaisin ajan aborttiin ja kävisin tekemässä sen kertomatta miehelleni mitään koko raskaudesta. En kertoisi sillekään jonka kanssa petin vaan kantaisin raskaan ja synkän salaisuuden ihan yksin.

Tietysti voihan olla että tilanne olisi eri jos kerran niinkin pitkälle olisin ajautunut että olisin aloittanut suhteen jonkun muun kanssa... ikinä en ole miestäni pettänyt enkä petä! Niin ja aborttiakin vastustan mutta tuossa tilanteessa en näkisi vaihtoehtoja.

Tosin jos en enää pitäisi miehestäni ja siksi olisin alkanut tuon salasuhteen niin varmaankin ryhtyisin yh:ksi tuon vieraan miehen lapselle. Kait. Vaikea kuvitella tuota tilannetta!

Vierailija
2/13 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkevä vaihtoehto. Sittemmin erosin miehestä (ei lapsia) ja menin naimisiin abortoidun lapsen isän kanssa, nyt meillä on neljä yhteistä lasta. Olin nuori ja kokematon, mutta en kadu yhtään päätöstäni, se oli minulle ainoa mahdollinen siinä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen. Joko kertoisin biologiselle isälle tai pitäisin nykyistä lapsen isänä ja kukaan ei tietäisi paitsi sinä itse. Tietysti abortti on vaihtoehto jos et halua lasta/lapsia.

Vierailija
4/13 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologiselle isälle en kertoisi mitään.

Olisin hiljaa asiasta.

Vierailija
5/13 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia miehensä kanssa 2 molemmat alle 3 vuotiaita ja tällä lapsen oikealla isällä vaimonsa kanssa 4 lasta alle 6 vuotiaita kaikki...

Vierailija
6/13 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta antaa toisen elää siinä luulossa, että lapsi on hänen?

lapsen. Joko kertoisin biologiselle isälle tai pitäisin nykyistä lapsen isänä ja kukaan ei tietäisi paitsi sinä itse. Tietysti abortti on vaihtoehto jos et halua lasta/lapsia.

Vierailija
7/13 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ylikiihkeä vastustajakaan. Ensimmäiseksi ajattelisin, että järkevintä olisi, että en vain kertoisi kenellekään, ja lapsi syntyisi siihen nykyiseen perheeseen miehelleni.

Mutta tunnen itseäni sen verran, että salaisuus jäytäisi minua niin, että mielenterveys saattaisi olla jonkin ajan päästä vaarassa. Mulla on todella kova omatunto, ja sen huuto saisi mut hulluksi.

Joten tuota ajatellen sitten kyllä ymmärrän, että aborttikin olisi oikein fiksu vaihtoehto. Vaikka eipä se omatunto siitäkään sitten ihan hiljaa olisi...

Joten tietäen omatuntoni, ettei se olisi hiljaa vaikka tekisin tuossa mitä, niin pyrin kaikin keinoin välttämään joutumasta tuollaiseen tilanteeseen. Mutta tää nyt on ap:n kohdalla jälkiviisautta, ja siten aivan turhaa.

Vierailija
8/13 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai siitä, olisiko mulla lapsia mieheni kanssa ja minkälainen suhde meillä olisi.

Lapsen isästä en miestä itselleni kuvittelisi, jos hänellä on perhe eli tekisin päätöksen ihan itse.

Jos oma perhe-elämäni olisi tosi huonolla mallilla, kertoisin varmaan miehelleni totuuden. Ja jos toisen miehen perhe-elämä ei olisi kunnossa, ehkä kertoisin hänellekin.

Periaatteessa olen sitä mieltä, että lapsella on oikeus tietää oikea isänsä ja samoin isällä oikeus tietää lapsestaan.

Abortti on aika lailla mun periaatteita vastaan, eli en ehkä aborttia tekis. Tai toisaalta olen jo aika vanha eli ehkä siksi voisin harkita.

Vierailija
9/13 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voit jatkaa omaa elämää. Eikä kukaan muu kärsi.

Vierailija
10/13 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ysi

lapsia miehensä kanssa 2 molemmat alle 3 vuotiaita ja tällä lapsen oikealla isällä vaimonsa kanssa 4 lasta alle 6 vuotiaita kaikki...

Vierailija
11/13 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapsi voisi olla kopio isästään, niin kuin meillä on. Että siinä ei paljoo peitellä.

Vierailija
12/13 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin lapsen vaikka yksin, muutta molemmat miehet saisivat tietää totuuden.

Aika ikävää olisi, jos lapsi vaikka sairastuisi (mun. luovutus) ja silloin selviäisi, ettei oletettu isä olekaan oikea isä.

Vierailija
13/13 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti minäkin, kertomatta kenellekään asianosaiselle.

Olen kyllä normaalisti aborttia vastaaan :) ja pettämistä.

Noilla lisätiedoille tekisin luultavasti abortin.

t ysi