Millasia Hesen tai Mäkin SALAATIT on?
Kommentit (7)
Minusta on tosi hyviä, lemppareita katkarapu, tonnikala-raejuusto sekä kreikkalainen. En syö lihaa tai kanaa joten Mäkkärin valikoimat on mulle vähän ankeat, joskus olen syönyt Kreikkalaisen salaatin mutta siinä oli minusta ihan liikaa fetaa
samoin ceasar salaatti sillä grillatulla kanalla. En tykkää kastikkeista salaatissa, joten pidän noissa siitä, että kastike tulee erikseen pussissa ja sen voi itse lisätä tai olla lisäämättä.
Mut ainakin mäkissä salaatit ovat tuoreita ja rapeita.
Ps. Fiesta-salaatissa (jos sitä vielä myydään) on enemmään kaloreita kuin hampurlaisateriassa...
Siinä on maustettua kanaa, jäävuorisalaattia, persikkaa, kirsikkatomaattia ja puolikas kananmuna. Kaloreita pelkässä salaatissa muistaakseni n. 250? Kastikkeeksi currymajo tai chilimajo, niin johan tulee yht. 500 kcal :DDDDD. Annokseen sis. sämpylä.
Mäkkärissä oli hyvää kanaa siinä kanasalaatissa, mutta itse salaatti oli mielestäni vähän outo kun siinä oli mm. kuivia porkkanalastuja eikä kastikekaan napannut. Makuasioita, tietysti.
lounaaksi. Ovat olleet aina tosi hyvistä, tuoreista ja rapeista aineksista koottuja sekä isoja.