antakaa mulle "laini" (line) jolla saan mieheni pesemään hampaansa useammin ku 1krt/vk
käy suíhkussaki kerra viikos, haisee vitun pahalta ja ku hymyilee paskakerros hampais näkyy ja hävettää toisen puolesta. ikää herralla alle 30. oon yrittäny sanoo et hygieniast pitää huolehtii mut hän on hälläväliä. ei tee mieli pussailla. varmaa laattaisin jos sen sylkee tulis mun suuhu tippaakaa.
Kommentit (9)
2x/vrk. Muuten kylä on hygienia kunnossa :)
noita ja enenevässä määrin. Kaverini on opettajana toisen asteen koulussa, eli sinne tulee nuoria yläasteen jälkeen. On ollut puhetta siitä, kuinka noilla nuorillakaan ei ole alkeellisiakaan tietoja hygieniasta, vaan opettajat joutuvat ensi töikseen opastamaan asuntolaan muuttaneita nuoria. Siis kuinka usein tulisi esim. käydä juuri suihkussa tai pestä hampaat, kuulemma kuraattori joutuu usein näihin hommiin. Eli vähän vanhemmilla peiliin katsomisen paikka.
Miehelle sellainen taulukko seinään, johon saa aina vaikka keltaisen tähden, kun on pessyt hampaat ja sinisen tähden, kun on peseytynyt muuten. Tämä taulukko sitten ihan näkyvälle paikalle, niin että vieraatkin näkee ;-) Niin ja kolmella tähdellä saa aina sitten seksiä tai oluen, kumman mieluummin haluaa.
ole hyvä
http://www.albin.fi/hinnasto.php
Lisäksi voisit etsiä jonkun juurihoidossa käyneen kauhukokemuksia
Pitäisikö minun lopettaa hampaiden pesu jotta voisin saada seksiä ja olutta?
T : mies
Ehkä sun vaimolle taas sopisi joku muu juttu. Miten olis sun kanssa vaikka tiskaus/imurointi/roskienvienti/lasten ulkoilutus/lattianpesu/pölyjenpyyhkiminen taulukko?
Kannattaa kysyä ainakin, että mikä hänet saisi anteliaalle tuulelle.
Pitäisikö minun lopettaa hampaiden pesu jotta voisin saada seksiä ja olutta? T : mies
Jätä se akka ansaitset paremman ;-)
tollasta monsteria olet tähänkin asti katsonut).