Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluan lapsen, mies haluaa eron

Vierailija
01.01.2010 |

mitä tehdä? en voi olla niin julma että tekisin lapsen vastoin hänen tahtoaan, mutta en voi vielä päästää irtikkään hänestä. auttakaa

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää mies ois niin ihana mutta ei vielä valmis sitoutumaan täysin :(

harmittaa kovasti

ap

Vierailija
2/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole valmis sitoutumaan ollenkaan, jos eron haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoaan, jos hän haluaa eron? Millainen ääliö mies panee, mutta haluaa eron?!

Vierailija
4/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti millaista olisi kun lapsen isä olisi halunnut ennen lapsen alullepanoa eroon sinusta? Mahtaisi olla miellyttävä ja rakkaudentäyteinen elämä sellaisen kanssa.

Anna miehen mennä ja etsi itse parempi. Jos ei heti kävele vastaan niin eiköhän jossain vaiheessa kuitenkin.

Vierailija
5/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pano kelpaa mutta muu ei sitten kelpaakaan

Vierailija
6/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi huonon miehe kanssa on parempi kuin ei lasta ollenkaan, ymmärrän. Jos ei biologinen kello käy ihan lähellä loppuaan, odottelisin kuitenkin sitä kunnollista isäehdokasta, jonka saatata tavata vaikka huomenna. takaan, että arki sujuu selaisen kanssa paljon mukavammin.

Vierailija
7/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksaisi odottaa vielä vuosia ja ei kiinnosta lähteä metsästämään isää

ap

Vierailija
8/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseinen mies ei isäksi halua! Mikä tässä nyt on niin vaikea ymmärtää, kun itse vielä aloitukseen saman asian olet laittanut. Vaikka jäisit siihen odottelemaan, että mieli muuttuisi, niin siinä sitä aikaa kuluu hukkaan. Ja jos mies kerran on sanonut, että haluaa erota, et sitä pysty pakottamaan suhdetta jatkamaankaan.

Vierailija
9/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne. Minä haluaisin ''koko paketin'' eli lapsia, okt:n ja naimisiin. Haluaisin vain elää tavallista arkea ja juuri nykyisen mieheni kanssa, vaikka hänessä on vikoja vaikka muille jakaa. En haluaisi enkä jaksaisi enää lähteä etsimään uutta miestä rinnalleni ja odotella taas paria vuotta huomatakseni, ettei a: mies ole täydellinen b: ei ole aivan valmis isäksi c: ei halua edes kihloihin

Nyt minulla on tuollainen mies, olen tosin ''manipuloinut'' miehen ajatukseen perheestä, talosta ja naimisiin menoista, mutta kuitenkin kokoajan kaihertaa ajatus, ettei mies haluakaan noita asioita. Ei vielä eikä varmaankaan minunkaan kanssa. :,(

Vierailija
10/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä, että on vaikea tilanne... :(

Vierailija
11/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vanha olet? Minkä ikäinen miehesi on? Eiköhän jokainen meistä ole ollut jossain vaiheessa vauvakuumeessa, ihan todella sitä vauvaa tahtonut.

Mutta jos nyt kuitenkin odottaisit?

Vierailija
12/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa vain puuttuu mies kokonaan. Miksi tämä on niin vaikeaa?

Vierailija
13/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISOJA ongelmia vain aiheutatte useille ihmisille, jos pyritte narauttamaan vastahakoisia miehiä isiksi lapsillenne!!

Vierailija
14/17 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin pitkästä suhteesta ja olin varma, etten löydä enää koskaan ketään. Päätin, että jos minulla ei ole miestä 31-vuotiaana, teen lapsen tavalla tai toisella yksin.

Ihme kyllä tapasin hyvän miehen ja olen nyt raskaana. Mutta helppoa ei nykyään ole löytää miestä, joka haluaisi sitoutua. Nuoruutta pitäisi saada jatkaa iäisesti ilman vastuuta.

Itselläni painetta löytää "joku" helpotti tuo päätökseni. Ehkä se auttaisi ap:takin henkisellä tasolla.

Vierailija
15/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä enää tunnu niin pahalta, jossain on joku joka haluaa lapsen minun kanssa, nyt vain täytyy odotella että se osuu kohdalle

ap

Vierailija
16/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti sinulle löytyy juuri oikeanlainen mies. Maailma on miehiä pullollaan, älä heitä kirvestä kaivoon : )

Vierailija
17/17 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää mies ois niin ihana mutta ei vielä valmis sitoutumaan täysin :(

harmittaa kovasti

ap

Kirjoitan tämän tuohon aloitusviestin pohjautuen vaikka mies jo sitten lähtikin onneksi, koska tulet monelta sydänsurulta säästymään.

Se mies ei oikeasti halua lapsia kanssasi! Älä petä itseäsi sillä, ettei hän muka ole vielä valmis sitoutumaan. Hän ei halua perustaa sinun kanssasi perhettä. Suoraan sanottu, mutta niin se asia on, jos mies kerta erota haluaa eikä lapsia kanssasi halua.

Miksi naiset aina pettää itseään noilla jutuilla. Aina romantisoidaan ja kuvitellaan, että jos itse jotain halutaan niin mieskin haluaa.

Ja tosiaan, älä vain jätä ehkäisyä pois. Jos sen teet ja mies jää niin joku päivä tajuat, ettei se mies sinusta oikeasti välitä. Kyllä se ne lapset vapaaehtoisesti kanssasi tekee, jos ne sinun kanssasi haluaa.

Tee itsellesi paras palvelus, lähde, etsi uusi mies äläkä katso taaksesi. Päästä nykyinen mies vapaaksi!

Jos mies lapsen kautta pakotetaan parisuhteeseen niin ei siinä pitemmän päälle kukaan ole onnellinen.