Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pottukoira sanoi, että juo päivässä kopan kaljaa ja pullon viinaa. onko mikään ihme, että tuolla toimimnalla vaikea rasvamaksa joka

Vierailija
14.04.2026 |

häiritsee maksan toimintaa. Ilmeisesti lopullista tuhoa ei kuitenkaan vielä löytynyt. Rasvamaksa ja mahdollisesti vatsantulehdus joka voi olla osa syy nesteen kertymiseen. Nyt pitäisi todella lopettaa ja muuttaa elämää. Itsekin tunnen vuosia ryypänneitä alkoholisteja mutta ei ne tuollaisia määriä juo vaan tissuttelee. Ei tolla tyylillä voi saada, kuin ikävyyksiä keholla.

Ihmettelen kuinka joku saa edes alas tuollaisen määrän.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ihan hirveä ylipaino jo pelkästään se aiheuttaa rasvamaksaa. saatikka tuollainen juominen.

Vierailija
2/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää enemmän ihmiset, jotka jankkaavat "eikö se hemmetti tiedä että viinasta nuo sen oireet johtuu!!?"

Newsflash, kyllä tietää. Sanoo vaan ettei muka johdu, koska leikkimällä tyhmää ja provosoimalla tyhmiä pysyy otsikoissa ja saa näkyvyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva tulee siitä juustosta mitä syöt ja öljystä . Kuin suklaasta ja karkeista jäätelöstä .  

Vierailija
4/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, jos päivittäin juo vaikka tissuttelemalla, napsahtaa tuo onnenpotku monille muillekin. On totta, että itsekin olen tavannut vanhoja duuguja yli 70v, jotka ikänsä joi päivittäin, vaan harvalla on niin hyvä onni. Suurin osa ei niitä eläkepäiviä näe, jos juo nuoruudesta lähtien päivittäin ja ei kyllä keski-ikäisen kroppakaan enää kestä sellaista aloittaa. 

Vierailija
5/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Jos on kova viinapää niin se tekee juomisesta entistä vaarallisempaa. Sen vuoksi olen ihan tyytyväinen, että olen itse aina ollut herkästi humaltuva. Ei mun tarvi edes juoda tuollaisia määriä. Liikaa kuluu kyllä ja liian usein, mutta ei edes rasvamaksaa ole löytynyt. olen normaalipainoinen.

Vierailija
6/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ihan hirveä ylipaino jo pelkästään se aiheuttaa rasvamaksaa. saatikka tuollainen juominen.

Se ylipaino on hankittu juomalla. 

Vierailija
7/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja. Jos on kova viinapää niin se tekee juomisesta entistä vaarallisempaa. Sen vuoksi olen ihan tyytyväinen, että olen itse aina ollut herkästi humaltuva. Ei mun tarvi edes juoda tuollaisia määriä. Liikaa kuluu kyllä ja liian usein, mutta ei edes rasvamaksaa ole löytynyt. olen normaalipainoinen.

Ei vielä. Ihmiset ei tajua, että noi kehittyy erittäin hitaasti ja erittäin pitkällä aikavälillä. Moni pätee, että ei hänellä ole mitään vaivaa, ihan hyvin voi juoda, mutta kun juo, koko ajan hankkii niitä vaivoja, jotka voi myös piilevästi olla jo olemassa, mutta ei oireile. 

Vierailija
8/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokke porskuttaa ja köyhät haukkuu.

Voi hyvin elää vaikka 100-vuotiaaksi. Ottaa jossain vaiheessa taas kuntokuurin väliin. 

Vierailija
9/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on Potun verikoe-arvot? 

Vierailija
10/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso sen discordista.

Vierailija
11/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso sen discordista.

Pistä ketjuun. En viitsi sieltä etsiä. 

Vierailija
12/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juominen aiheuttaa sen ylipainon.

Vierailija
13/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot on usein laihoja, kun eivät syö. 

Vierailija
14/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin kokenut olevani tässä asiassa hyvin onnekas, kun alkoholiin ei ole riippuvuussuhdetta. 

Alkoholia sisältävät juomat maistuvat minun suussani niin hirveiltä etten saa nielaistua.  Täytyy olla joku geneettinen ominaisuus. En myöskään siedä kookoksen makua, maistuu saippualle. 

Vierailija
15/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä. Ihmiset ei tajua, että noi kehittyy erittäin hitaasti ja erittäin pitkällä aikavälillä. Moni pätee, että ei hänellä ole mitään vaivaa, ihan hyvin voi juoda, mutta kun juo, koko ajan hankkii niitä vaivoja, jotka voi myös piilevästi olla jo olemassa, mutta ei oireile. 

Minulla oli yksi suosittu kantapaikka, jossa kävin aina pari kertaa viikossa. Kyllä siellä vuosittain vietettiin useita hautajaisia. Porukkaa, jotka joi päivittäin. Eikä lähellekään tuollaisia pottukoiran määriä. 60 vuoden lähestyessä kroppa alkoi sanomaan itseänsä irti ja lähtö tuli yleensä ennen 65 eläkeikää.

Vierailija
16/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso sen discordista.

Pistä ketjuun. En viitsi sieltä etsiä. 

– Verenpaine oli 202/130. Kyllä se nyt taitaa olla tässä. Kiitän teitä kaikkia, hän sanoi ääni murtuen.

Maksa-arvo oli joskus 327. 

Vierailija
17/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se enää juo?

Vierailija
18/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet nykyään haluaa olla julkkiksia, jopa rappioalkoholistit. Mihin tämä maailma on menossa. Tai mennyt jo. Miksi te tontut annatte näille imbesilleille huomiota.

Vierailija
19/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli yksi suosittu kantapaikka, jossa kävin aina pari kertaa viikossa. Kyllä siellä vuosittain vietettiin useita hautajaisia. Porukkaa, jotka joi päivittäin. Eikä lähellekään tuollaisia pottukoiran määriä. 60 vuoden lähestyessä kroppa alkoi sanomaan itseänsä irti ja lähtö tuli yleensä ennen 65 eläkeikää.

Ei kyllä mitään menetä, jos jää baarit ja alkoholikin elämästä pois. Voin juoda alkoholia joskus, mutta ei tule tehtyä, kun ei ole aikaa sellaiseen ja ei siis ole halua viettää vapaa-aikaa krapuloissa eikä oikeastaan kännissäkään. Kun siitä on kerran päässyt eroon, ei vaan ole elämässä tullut tarvetta raivata normaalia elämää pois, jotta vois ryypätä ;) 

Vierailija
20/42 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jösses!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan