Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
kuka ostaa valmiit laatikot ja vielä tykkääkin niistä
19.12.2009 |
ap ainakin
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lanttulaatikko ostettuna on kyllä aika karsean makuista,mutta porkkanalaatikko menettelee!
Makuasioistahan ei voi kiistellä, sen myönnän, mutta toisten makuaisti taasen saattaa olla hieman kehittymätön.. ;)
Alue: Aihe vapaa
ostamme stockmanilta heidän omat, et on muuten hyvät.