millon lähteä sairaalalle? (supistelee, rv 37+6)
mulla supistelee epäsäännöllisesti ,mutta emlkein koko ajan.
Samaan aikaan polttoselässä ja tunne, että mahaa painetaan lyttyyn, mutta kipu siedettävää
Supistus kun tulee olen hetken hengittämättä, en vaan pysty hengittää normaalisti.
Mutta en voi sanoa, että en pystyisi olla kotona, mutta mietin, etten kohta synnytä kotiin
Kommentit (22)
ei kuulostanut siltä että vauvaa syntyis vielä. mut saa nähdä. luulen että ap tulee vielä kotiin odottelemaan synnytystä. sitten kun oikeat supistelut alkaa niin ei tulla enää kyselemään vauvapalstalta. muistan kun mulla tuli 10 min välein kivuliaita supistuksia ja menin näytille, siitä ei muuta seurannut kuin 25 e lasku... kyllä ne oikeat supparit on sitten tosi kipeitä.
..mutta kaikilla ei ole samoin kuin sulla. Kuten täällä muutkin ovat jo todenneet, kaikilla ne supparit eivät todellakaan ole mitään helvetillisiä ja helposti "oikeiksi" tunnistettavia.
pian viedään lapsi neuvolalle. Kaupalta ostetaan vaipat ja muut. Aika rientää ja yhtäkkiä onkin aika laittaa lapsi koululle. Jaa mutta täytyy lopettaa tämä kirjoittaminen ja mennä vessalle.