Lue keskustelun säännöt.
Onko pienten lasten äidille liikaa juoda pullo viiniä viikossa?
Kommentit (4)
eikös se suurkulutuksen raja ole moninkertainen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos juo pullon kerralla, se on kännäämistä. Jos taas juo lasin silloin tällöin eri iltoina, sitä kai kutsutaan normaaliksi alkoholinkäytöksi.
jos juot esim kolmena eri päivänä, niin eihän tuo ihan mahdottomalta kuulosta.
kutsutaan tissutteluksi. Alkoholismi koputtaa jo ovella.