Vietän uuttavuotta yksin ja luulin, että se ei masentaisi.
Mutta niin vaan masennus iski, kun astuin työpäivän jälkeen kotiovesta sisään.
Kommentit (21)
Sama täällä.. Rv 36 menossa ja helvetilliset selkäkivut päällä, joten ei yhtään kiinnosta lähteä mihinkään. Miehen käskin lähteä, kun nyt vielä viimeisen kerran kavereiden kanssa hetkeen aikaan pääsee perinteistä "juopottelujuhlaa" viettämään.. Ei olisi lähtenyt ja nytkin puhuu, että ei haluaisi jättää mua yksin, mutta mulle tulee itselle paskempi olo, jos mies joutuu mun takia jäämään menosta pois, jota on pitkän aikaa suunniteltu.
Mutta kyllä silti ajatus yksinolosta harmittaa.. :(
Voimia sinne!
mies töissä yön. Koira on "seurana"
Rv 26 menossa niin jää tuo oma baaristelu välistä. Enemmän kyllä harmittaa se kun mies on siellä töissä niin ei ammuta raketteja tai valeta tinaa :(
Mutta tsemppiä ap. Kyllä tästä selvitään, eikä vajota masennukseen.
kunpa saisin olla yksin,
mulla kolme kiukuttelevaa kakaraa ja paska ukko täällä.
vaihdetaanko osia???
ex miehen kanssa ja tää on ihan karseeta! Onneksi lapset tässä sentään... Mutta eipä ole ratkiriemukasta ei...
juuri äsken joku tyyppi kysyi tekstarilla olenko menossa minnekään. Ongelma vaan se, ettei mulla ole aavistustakaan siitä, kuka se on. Vaikka nimi on perässä.
jospa se randomilla sut valitti. lähe sen kans baariin. ostatat sillä juomat ja dumppaat sitte. näinhän sinä telaketjusti kuitenkin olet äidinmaidosta oppinut.
Tai on mulla täällä lapset 4 ja 6v. Mies on töissä.
Että en nyt ihan yksin, mut ihan perus arkipäivänä tää meillä menee.
Nakkeja, patonkia ja tähtisädetikkuja, siinä meidän uuden vuoden bileet.
puolenyön aikaan tuun katsomaan raketteja ikkunasta. yleensä jotkut tulee ammuskelemaan niitä tohon pihalle, rannalle.
mun on ikävä mun miestä... voi kun se vois olla mun lähellä tänään.
Miks tuleva ex-mies??? Ootte eroomassa lähiaikoina vai?? Kysyn kun itsellä vastaava tilanne. 2 lasta tossa pyörii ja mies just lähti niitten kanssa raketteja ampumaan. Itse jäin kotiin kun ei tunnu omalta lähteä mukaan ja kuitenkin tietää et pelkkää teeskentelyä koko homma ja mies kuitenkin lasten kanssa tossa pärjää kun ei niin pieniä enää lapset oo,,,
Itselläni oli kyllä mahdollisuus lähteä "oikein" kaksiin eri juhliin, mutta...
Olen NIIN väsynyt yh, että en kerta kaikkiaan jaksanut, vaikka lapset isällään. Nyt sitten itken täällä, kun olen ollut väsynyt ja tiuskinut lapsille.
Toisaalta, huomenna kun lapset tulevat kotiin, niin en ole enää niin väsynyt. Ja tiedän, että itku tekee vain hyvää, se puhdistaa minua ainakin, arjessa ei ehdi edes itkemään :(
Hyvää uutta vuotta kaikille :)
kurjaa, mutta et ole yksin. minäkin täällä jossain yksin´, perhe ulkona mutta itellä paha olo- ei alkoholin syytä vaan tuntuu kuin vankilassan asuis
Olen raskaana ja yksin kotona. Niiin tylsää! MIes töissä. Ehkä sitä telkkaria sit vois katsoa..
Huoh. Jotenkin masentunut olo, vaikka kaikki on oikein hyvin. Ehkä tää on näitä raskausajan mielialanvaihteluita??
Meneehän tämä mutta telkusta vois tulla jotain järkevää katsottavaa niin menis ilta rattoisammin!
ihan uteliaisuudesta kysyn. Mutta ap:lle; koeta nauttia yksinolosta, vaikka se on varmasti vaikeaa, jos masennus sai jo vallan. Kaada itsellesi lasi hyvää juomaa, lastaa lautasellinen herkkuja ja istu telkan ääreen, kuuntele rakettien pauketta (jos asut kaupungissa) ja omistaudu itsellesi.
Mulla eka uusi vuosi kolmeen vuoteen, että olen lasten kanssa - kaksi edellistä olivat isällään. Outoa ja huvittavaakin, ettei pääse mihinkään itse riehumaan :)
hyvää uutta vuotta kaikille yksinäisille ja vähemmän yksinäisille!
täällä yks mamma kenen ukko on duunissa. Ravintola-alalla, lähes kaikki juhlat tuo on töissä, jouluaattona sentään oli vapaapäivä.
.. vastaanotto on hyvä kokea. Silloin arvostaa niitä erilaisia juhla-aikoja.
kerron itselleni että menen johonkin kuppilaan sen tyypin kanssa, josta minulla on nyt hämärä mielikuva. Puhelimessa kuulosti kyllä aika mälsältä, joten en jaksanut pestä hiuksia. Luultavastikaan ei ole elämäni mies mutta ehkä minä yhden siiderin jaksan juoda sen kanssa.
Omasta halustani. Kohta lähden videovuokraamoon ja sipsikaupoille.