Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, jotka väitätte, että laittomia aseita saa kuka tahansa!

Vierailija
31.12.2009 |

Kertokaapa nyt sitten, MISTÄ ja MITEN niitä saa ns. tavallinen ihminen, jolla ei ole rikolliskontakteja?

Rikolliset toki välittävät luvattomia aseita, mutta miten tavallinen pulliainen sellaista osaa lähteä metsästämään?

Molemmat koulusurmat tehtiin luvallisilla aseilla, kun taas rikolliset surmaavat lähinnä toisiaan keskinäisissä yhteenotoissaan.

Ihan tasan varmasti olisi pienempi todennäköisyys tämänkaltaisille massamurhille, jos käsiaseet kiellettäisiin kokonaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavalliset pulliaiset, ampumisharrastus jos kiinnostaa niin kuulee mistä saa.

Vierailija
22/33 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos tietää naapurin isän harrastavan metsästämistä niin sieltä vaan lainaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että hänelle on mahdotonta hankkia asetta?

Vierailija
24/33 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai itse asiassa peräti kaksi. TOinen on papan vanha sota-aikainen kivääri ja toinen on toisen papan vanha sorsatushaulikko. Molemmat on laittomia aseita, koska en ole viitsinyt liittyä metsästys-tai ampumaseuraan ja käydä niitä helkkarin kursseja saadakseni niille luvan. Ja tässä nimettömänä sanon, että en aiokaan käydä tai hankkia lupia, mutta en myöskään aio viedä niitä poliisille pois. Ne on vintillä kaapissa ja pysyy. Panoksia ei ole.

Vierailija
25/33 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos tietää naapurin isän harrastavan metsästämistä niin sieltä vaan lainaamaan.

Tämä on totta. Ja juuri tämäkin asia puoltaa sitä, ettei aseita pidä olla kotona kellään.

Yleensä aseita säilytetään lukollisessa kaapissa, jonka saa auki kuka vain yli 10-vuotias ilman avaintakin. Kerran olen vain nähnyt asetta säilytettävän kunnollisessa asekaapissa (samanalaisessa kuin kassakaapit on). Mutta useita kertoja olen nähnyt aseita lukitsemattomassa paikassa tai tavallisessa avaimella suljettavassa kaapissa.

Vierailija
26/33 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä oli klo 4 yöllä Hgin rautatieasemalla ostamassa huumeita. Oli kuulemma kuuma tykki eli piti päästä nopeasti eroon.

Vierailija
27/33 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:59"]

Laittoman aseen ja panoksia saa parhaiten ostettua Tor-verkosta. Maksu maksettaan verkkorahalla, Bitcoineilla ja jolloin poliisi ei pääse jäljille eikä ostaja saa koskaan tietää myyjää.

Laittoman aseen voi myös valmistaa itse. Tarvitaan lähinnä sorvi ja jyrsin, mutta mikäli käytössä on numeerinen työstökone ja osaa vieläpä hieman elektroniikkaa, niin voi rakentaa halutessaan vaikkapa kiväärin, joka voidaan suunnata ja laukaista etänä. Vielä, kun kasvojentunnistus-algoritmit ja kamerat paranevat, voidaan suuntaus ja laukaisu jättää ohjelmiston huoleksi.

Oliko vielä jotain kysyttävää?

[/quote]

Tässä taas tapaus, joa ei oikeasti tiedä kertomistaan asioista yhtään mitään.

[/quote]

Enkö!? Autotallistani löytyy sorvi, jyrsin ja pieni CNC-kone, merkiltään Dynamyte. Sieltä samaisesta tallista löytyy myös servoja, askelmoottoreita ja mikrokontrollereita, joilla tuollaiseen ohjausjärjestelmän voisi toteuttaa XY-liikkeen tekemiseksi ja laukaisuun. Kasvojentunnistus-algoritimien kanssa en ole ollut tekemisissä, mutta jos vaan jaksaa riittävästi opiskella, niin aika pian niihin pääsee sisälle kuten myös Rasberryyn. 

Bitcoinista en nyt jaksa paasata sen enempää, voit itse ladata applikaation vaikkapa kännykkääsi ja katsoa miten se toimii. Sama koskee TOR-verkkoa ja suojattuja sähköposteja.

Vierailija
28/33 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mutkaa tarvitse vaan Remington msr 338 ja mahdollisesti ,toinen piippu ja lukko toiselle kaliberille ja kunnon kiikarilla.Vemmelsääriä ajattelin kun tekevät niin pitkiä loikkia.Tietysti harjoittelen syrjäisessä hiekka-montussa Appelsiiniin ja Meloniin.

Vierailija
29/33 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

12.01.2014 klo 20:50

Vierailija

12.01.2014 klo 14:59

Laittoman aseen ja panoksia saa parhaiten ostettua Tor-verkosta. Maksu maksettaan verkkorahalla, Bitcoineilla ja jolloin poliisi ei pääse jäljille eikä ostaja saa koskaan tietää myyjää.

Laittoman aseen voi myös valmistaa itse. Tarvitaan lähinnä sorvi ja jyrsin, mutta mikäli käytössä on numeerinen työstökone ja osaa vieläpä hieman elektroniikkaa, niin voi rakentaa halutessaan vaikkapa kiväärin, joka voidaan suunnata ja laukaista etänä. Vielä, kun kasvojentunnistus-algoritmit ja kamerat paranevat, voidaan suuntaus ja laukaisu jättää ohjelmiston huoleksi.

Oliko vielä jotain kysyttävää?

Tässä taas tapaus, joa ei oikeasti tiedä kertomistaan asioista yhtään mitään.

Enkö!? Autotallistani löytyy sorvi, jyrsin ja pieni CNC-kone, merkiltään Dynamyte. Sieltä samaisesta tallista löytyy myös servoja, askelmoottoreita ja mikrokontrollereita, joilla tuollaiseen ohjausjärjestelmän voisi toteuttaa XY-liikkeen tekemiseksi ja laukaisuun. Kasvojentunnistus-algoritimien kanssa en ole ollut tekemisissä, mutta jos vaan jaksaa riittävästi opiskella, niin aika pian niihin pääsee sisälle kuten myös Rasberryyn. 

Bitcoinista en nyt jaksa paasata sen enempää, voit itse ladata applikaation vaikkapa kännykkääsi ja katsoa miten se toimii. Sama koskee TOR-verkkoa ja suojattuja sähköposteja.

Asiaa hän puhuu... kasvojentunnistuksesta sen verran, että sekään ei ole hirveän vaivalloinen juttu, kun nykyään on saatavilla vaikka mitä konenäkökirjastoja ja vaikka neuroverkkokirjastoja myös, jos haluaa kunnon kasvojentunnistuksen.

Tällaisetkin asiat ovat loppupeleissa tosi yksinkertaisia, vaikka saattavatkin kuullostaa vauvafoorumeiden hörhöjen höpinältä. Siinä missä voit 15 minuutissa ohjelmoida jonkun mutikan avaamaan jääkaapin oven, niin voit myös ohjelmoida etälaukaisimen aseeseen.

Vierailija
30/33 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä saa laittoman aseen oli kysymys.taas mentiin metsään.lapset jauhaa sivuilla asioista kun ei mitään tiedä.rahalla saa laittoman aseen siinä vastaus.

Vierailija
31/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se toimii noin helposti vaikka minulle se ei ole toiminut jos asuu pienessä paikka kunnassa niin ei täällä missä minä asunuskalla moista edes kysyä.Eli onko sinulla sitten semmoisia tuttuja

Vierailija
32/33 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuuska oo vaikea ostaa

Vierailija
33/33 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin olisi myydä pistooli tmv.maksan 30.000

lahtinenleena@outlook.com