Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet äidistä joka kokee imettämisen vastenmielisenä ja seksuaalisuuteen kajoamisena?

Vierailija
30.12.2009 |

Ja jonka mielestä se on ällöttävää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en ymmärrä miten se liittyy seksuaalisuuteen, se on siitä kaukana.

Imetinkin silti yli vuoden molempia lapsiani. Olen ylpeä itsestäni tässä asiassa. Missään vaiheessa en voi sanoa nauttineeni imetyksestä, mutta lapset nauttivat siitä todella paljon. Muuten kyllä nautin lapsistani ja vauvoistani enemmän kuin mistään.

Vierailija
2/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ensimmäistä, joten en tiedä miltä imetys tuntuu. Tähän mennessä päällimmäinen tunne on ollut oman itseni kadottaminen. Koen itseni haluttomaksi ja epäseksuaaliseksi. Olen lähes kaikille vain odottava äiti. Muut ihmiset eivät tunnu osaavan puhua kanssani muusta kuin odotuksesta. Ystäväni koki olevansa vain tissipari imetyksen aikana, joten ei varmaan tavatonta kokea ap:n kertomista tunteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomalle tai esikoistaan odottavalle. Siihen asti rinnat ovat olleet vain seksuaalisessa tarkoituksessa joten varmaan vaikea ajatella mitään muuta. Vauvan synnyttyä nämä tunteet yleensä väistyvät ja alkukankeuksien jälkeen imetys alkaa tuntua luontevalta ja mukavaltakin. Mutta jos vielä vauvan synnyttyäkin kokee imetyksen ap:n kuvaamalla tavalla niin silloin on mun mielestä jollakin lailla hukassa oman seksuaalisuutensa kanssa.

Vierailija
4/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa puuhaa.

Semmonen jännä vaan, että imetysaikana ei mies ole päässyt rintojani pahemmin nuolemaan tai enempi hyväilemään. :)

Raskausaikana jo rinnat muuttuu pikkuhiljaa "lapsen omiksi", miehen kosketus lähinnä naurattaa.

Onko muilla näin?

Vierailija
5/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en henk.koht. vaan ymmärrä et miten imettäminen liittyy seksualisuuteen. Ne on ihan eri maailmoista, vaikka molemmat liittyy mun omaan kehoon...Ihan ku paskantaminen tai röyhtäily...

Vierailija
6/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kokee sen seksuaalisuuteen liittyvänä? Oletko muutenkin jotenkin rajoittunut tuolla alueella?

Vierailija
7/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittelemätöntä, estyneisyyttä, tabuja lapsuudesta tai jotain kummallista ihmisen kehityshistoriassa.

Tiedän yhden naisen joka pyysi ihan sairaalassa lääkettä ettei maito nousisi, koki jo ajatuksen imettämisestä niin vastenmielisenä.

Minusta outoa.

Vierailija
8/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva syntyy, niin ajatukset muuttuvat kuule nopeasti...

Vierailija
9/9 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ton jos katsoo sivusta toisten imettämistä. En itsekään halua katsoa muiden imettämistä, kuvottavaa. enkä ymmärrä julkista imettämistä.

Jos taas äitinä kokee oman vauvansa rinnan imemisen seksuaalisena kokemuksena ovat pedofilian tunnusmerkit täyttyneet ja mielestäni terapian tarpeessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi