Jos uuden vuoden ruokaostokset maksaisivat 140€
Kommentit (16)
että vautsi, ei voi näin halvalla selvitä! Aina lasku 200-250 euroa viikossa ja vielä yksi muu kauppakäynti päälle. Huomenna tulossa 20 vierasta (aikuisia ja lapsia), niin varmaan 500 euroa lähellä.
Meillä menee ruokakauppaan aina jotain 50 euroa ja käydään kolmasti viikossa.
Jos isommat bileet niin sitten ymmärrän. Mulla meni 50e ja juhliin tulossa 4 aikuista ja 6 lasta meidän perheen lisäksi. ( 2 aik. ja 2 lasta).
Olisko keskiverto tai alle? Meillä meni just reilu 100 €. Tuohon ei tullut mitään juotavia, paitsi maitoa eli muut juomat on ostettu aikaisemmin.
Tuo ei ole koko summa, vaan ystäväpariskunta ostaa osansa, joten kyllä siihen ruokaan varmaan 200€ uppoaa ilman juomia.
just ton verran. Löytyi ylihuomenna vanhaksi meneviä lounasseteleitä ton verran ja ostettiin 4 kassillista ruokaa, mm 4 pakettia puurohiutaleita, varmaan 10 kg vehnäjauhoja, mieletön kasa tomaattimurskaa, säilykkeitä jne.
No, eipä tarvi vaunuilla tuoda pitkään aikaan mitään painavaa.
Ruokaan menee vaan niin paljon rahaa, kun ei halua syödä makaronia
tuossa ei ole lakoholijuomia ollenkaan, ne ostettiin eriksen ja osa ruoistakin tulee lahjakortin kautta, eli ilmaiseksi. Toki tuossa on muutakin ruokaa kuin juhlaruokia. Juhlimassa 4 aikuista ja kolme lasta joista nuorin on vauva.
Oot varmaan niitä emäntiä, jotka laittaa jotain "maukasta ja itse tehtyä", ja sitten jättää kaikki sipsit ja dipit ja perunasalaatit hankkimatta. Mulla kyllä on juhlat pilalla jos ei ole 2-3 eri sipsilajia eikä dippejä, koska ne nyt vaan kuuluu siiderin ja viinin kanssa yhteen uudenvuoden juhlissa.
Oltiin uudenvuodenjuhlissa viime vuonna, eikä siellä ollut muuta kuin uuniperunoita, salaattia ja joitain kokolihapihvejä. Kyllä vitutti! Oisin omat sipsit vieny mukana jos oisin tienny että on vaan joku kuppanen illallistarjoilu, eikä mitään naposteltavaa niiden sidukoitten kanssa.
niillä mennään jo viikonlopunkin?? Meidän jouluruuat ja juomat maksoi n.400 ja ja niitä on vieläkin mm. tuoremehuja, limsoja, rahkaa, kermaa, ym. yleistä. Jos ostaa varastoon, ettei jouluna lopu, tulee ostettua varmuuden vuoksi leivinpaperia, servettejä, suodatinpusseja, kahvia, mausteita, liivatelehtiä, öljyä, salaatinkastiketta, jauhoja, tomusokeria ym. tarviketta, jota yleensä ostaa harvemmin. Äkkiä se lasku kasvaa, mutta toisaalta varastot täyttyy ja se tasaa seuraavia laskuja.
tuohon 50e sisältyy 3 eri lajia sipsejä, 2kg ranskalaisia, perunasalaattia 1kg, nakkeja 1 kg, salaattiaineet ja limsat, lisäksi teen itse jonkun piirakan tai kakun. Niin ja juustoa ostin myös kahta lajia.
normaaleihin viikonloppuostoksiin, kun samalla täydennellään viikolla huvenneita perusvarastoja ja ostetaan esim. vessapaperia ja talouspaperia sekä pesuaineita.
Meitä on 5 + 2 isoa koiraa
tänään 137 euroa ja kassalla ajattelin, että vau, eikö tämän enempää mennytkään...
Mulla meni eilen Prismaan 120e, Lidliin 18e, tänään kauppahalliin 22e ja S-markettiin 18e eli yht. 178e ja tuossa on ruokaa to-pe-la. Meitä 2 aikuista ja 3 kouluikäistä lasta ja kylään tulossa 2 aikuista ja kouluikäinen lapsi.
Puhutko meistä? Meillä meni juuri eilen kauppaan 180 e ja se sisälsi yhden saunasetin ja yhden teflonkattilan, joten 140 eurolla tuli ostettua ruokaa. Luulen, että kun olen nyt lähtenyt seuraamaan ruuan tervellisyyttä, niin tuo on varmaan aika lähellä totuutta, mitä yksi ruokakaupassakäynti tulee maksamaan.