Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi tota Sarasvuota =)

Vierailija
30.12.2009 |

Iltasanomista:

"Olemme viettäneet kihlajaisviikon Äkäslompolossa luomassa loppuelämämme perustaa, Sarasvuo vahvisti Me Naisille tiistaina."

Voi luoja. Ennustan tämän projektin kestoksi noin kaksi vuotta. Toivottavasti swot-analyysit on huolellisesti dokumentoitu ja arkistoitu, että seuraava parisuhteen perustan luonnissa voidaan taas tehdä vähän paremmat riskianalyysit.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole Sarasvuon "puoliksi täysi"-ideologiaa mollannutkaan, vaan miettinyt sitä, mitä tuollainen hehkutus tuntuu paitsi entisestä elinkumppanista myös (ja etenkin) parin yhteisistä lapsista.

Vierailija
22/26 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomalainen mies reilusti kertoo ja osaa kertoa tunteistaan! Hyvinhän se voi olla että on ekaa kertaa elämässään todella rakastunut ja kohdannut sen oikean vaikka mielestäni vähän ällö mies onkin! Mutta sattuu tällaisesta olemaan kokemusta ja tuskin nuo lehdet taaskaan ihan totta ovat.. Miten sanottu asiat ja miten ne lehdissä taas esitetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ainakin uskaltaneet sanoa selvinpäin ja julkiesti, että tämä nainen tässä on minulle rakas ja tärkeä. Tärkein asia elämässäni ja olen tästä umpionnellinen.

Kuinka moni teistä on sen kokenut?

Onhan se tietysi ihanaa, kun kaksi kertaa vuodessa pienessä pöhnässä mies sanoo, että "rakastan, rakastan" vain ja ainoastaan, että pääsisi reisien väliin. Tai sitten krapuloissaan, kun toivoisi että akka olisi edes sekunnin hiljaa...

Minä nautin, kun saan olla palvonnan kohteena. Minä nautin, kun mies nostaa minut jalustalle ja jumaloi minua. Arkikin tuntuu juhlalta.

Ikää ja kokemusta minulla on. En olisi voinut enkä halunnut tyytyä vähempään mietä valitessani.

mutta jokaisen meistä tulisi kunnioittaa lastensa toista vanhempaa ja VARSINKIN lapsia niin paljon, ettei kovin suureen ääneen vertaa nykyistä onnea mihinkään aikaisempaan. Ja mitäs muutakaan tuo "nyt olen niin hemmetin onnellinen" ja "elämäni paras joulu" -hehkutus on, kuin menneisyyden mitätöintiä?

Omassa lähipiirissään saa tietysti puhua mitä tahansa, mutta erityisesti julkisuuden henkilöiden odottaisi harrastavan jonkinlaista suodatusta lausunnoissaan.

Joo, ja ikää & elämänkokemusta löytyy myös täältä. On kokemusta herrasta, jonka elämä muuttuu jokaisen suhteen myötä aina vain upeammaksi ja täydellisemmäksi, ja aina se entinen liitto oli jotenkin vajavainen. Lapset jäävät unholaan uusien onnien myötä - ja niin edelleen. Enkä ole siis tavannut Sarasvuota, vaan tyypin, joka oli oman elämänsä sarasvuo....

Vierailija
24/26 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokaisen meistä tulisi kunnioittaa lastensa toista vanhempaa ja VARSINKIN lapsia niin paljon, ettei kovin suureen ääneen vertaa nykyistä onnea mihinkään aikaisempaan.

erotessaan, sääliksi kävi lapsia. Tuntuu siltä että noilta äijiltä kaikki aivosolut muuttaa etelään kun tulee keski-ikänkriisi ja hullaantuminen 10 vuotta nuorempaan. Ja sitten pikapuoliin pukataan vauvaa koska nuorikko on juuri lapsentekoiässä ja hohhoijaa. Taas ollaan nollapisteessä ja alkaa noin 5 vuotta kestävä kakaraputki.

Vierailija
25/26 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasi on puoliksi täynnä tai puoliksi tyhjä.

täysikään lasi ei ole vielä tarpeeksi täysi. Fight harder! Fear less! Love more! Suunnittele täydellisestä parisuhteestasi vieläkin täydellisempi! Älä vaan elä hetkessä ja nauti siitä mitä on!

Vierailija
26/26 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotteli ihme säälikirjeitä siitä miten heidän täytyy antaa olla rauhassa... Nyt mässäillään joulukihloilla julkisissa manifesteissa. Alkoiko julkisuus unohtaa Sarasvuon kiusallisessa määrin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän