Clomien avulla raskaaksi tulleet, kauanko kesti?
Minä oon kohta vuoden syönyt clomeja, mutta vauva vaan antaa odotuttaa itseään. Tiedän, että tämä on toisaalta lyhyt aika, mutta vauvakuume on kova ja pelko, ettei minusta ehkä koskaan tulekaan äitiä.
Kommentit (7)
kierrosta. Mulle lekuri sanoi, että kokeillaan kolme kiertoa ja vaihdetaan sitten metodia.
heti ensimmäisestä kierrosta, tehosteena vielä Pregnyl-piikki. Toinen saatiin luomusti kun yritettiin heti pian ensimmäisen perään.
Ennen tutkimuksiin hakeutumista yritimme 3v, tuon 3v yrityksen välissä yks taukovuosi kun elämäntilanne ei olisi sallinut raskautta.
Lääkäri sanoi, että meillä voi clomienkin kanssa kestää pidempään raskautuminen, jos edes onnistuu. Nyt kait sit mietitään taas uusia vaihtoehtoja seuraavalla käynnillä, joka on 2kk päästä.
ap
sen jälkeen kokeilin pelkkää pistämistä yhden kierron (Conal-F) ja sen jälkeen toisesta kierrosta raskauduin, kun söin eka clomeja ja pistin (puregon, muistaakseni). Ehdottomasti vaadi jo muuta, clomit ei mulla tehonneet yksin lainkaan!!
kolmannesta kierrosta. Vaadi todellakin muuta, koska tuo ei teillä näytä auttavan. Nykyään on hyvät mahdollisuudet kyllä saada vauva.
kun söin clomeja, raskauduin ja vauveli nukkuu nyt pihalla. Eikö lääkäri ole ehdottanut mtn muuta, lisätutkimuksia ja sitä kautta hoitoja? Jos ei kerta clomit tehoa, niin järeemmät "aseet" käyttöön! Nykyään on tosi hyvät mahdollisuudet..
Kauanko olette kaiken kaikkiaan yrittäneet?