Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielen pesukone, onko oikeasti hyvä ja hiljainen?

Vierailija
30.12.2009 |

Onko merkissä hinta/laatusuhde kohdillaan? Uuden koneen hankinta edessä ja ollaan mietitty mikä kone olisi paras.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi vuokra-asuntoa, joihin olen vuokralaisille ostanut Mielet käyttöön. Itselläni on myös omassa kodissani Miele. Se maksaa ostettaessa paljon, mutta käyttövuosia tulee niin paljon, että "maksaa" itsensä helposti takaisin. Linkoaa tehokkaasti, joten pesuainejäämiä ei ole juurikaan. Allergikkoperheissä tämä voi olla merkittävä tekijä. Osta muuten sitten sellainen kennorumpuinen Miele.

Vierailija
2/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikanaan markkinoiden kalleimpia kokoonpanoja, mutta ovat tosiaan toimineet 10 ilman mitään vikaa ja todella kovassa käytössä.

Se, onko laatu nykyään vielä samaa, onkin toinen juttu, en osaa sanoa. Mutta meidän kokemuksella ostaisin kyllä Mielen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kone käytti vettä niin paljon että puoli rumpua oli täynnä. Tais olla Asea Skandia.

Nykyinen kone on hijaisempi ja säästeliäämpi vedenkin suhteen. Maksoi 3v sitten n 1100€.

Vierailija
4/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole olleet tyytyväisiä Mielen kylmäkoneisiin emmekä astianpesukoneeseen. Vaihdoimme pesukoneen Siemensistä LG:een. Uusi LG on loistava, äänet erilaiset, mutta hiljaisemmat, verrattuna edelliseen. Suosittelen LG Direct Drive 7 kg.

Vierailija
5/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta? Tyhmä kysymys.. Kun miettii, että vaikka tiivisteitä ja konetta kuinka puhdistelisi, niin johan siihen tulee pinttymiä ja hajuja silti. Lisäksi tekniikka kehittyy koko ajan. Itse voisin hyvinkin ostaa "vain" 500euron koneen, mutta vaihtaa sen 5v välein. Ehkei ekologista, mutta on sitä pahempiakin ympäristöhaittoja.

Vierailija
6/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemällä kattoon onko kone päällä vai ei. Kodinhoitohuone on eteisen vieressä eikä kone ole oven takana tai muutenkaan mitenkään äänieristetyssä tilassa.

Pesutulos on hyvä ja se on mulle tärkeää, pesuajanpituudella ei oo merkitystä.

Hyvin kyllä pesi (saksalaisvalmisteinen) Boschkin.

Vierailija
7/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tule, kun hoitaa konetta ohjeiden mukaan ja pyöräyttää välillä 95 asteen ohjelman.

Ja koneessa on edelleenkin ihan "tämänpäivän" tekniikka, mm. sumea logiikka ja pieni energiankulutus. Mieheni on DI ja tarkka kodinelektroniikan suhteen, joten nämä tekniset asiat on kyllä syynätty tarkkaan..

3

Vierailija
8/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistan suodattimet säännöllisesti, pyyhen ja pesen koneet, Ja sitten vielä kunnon kuumat ohjelmat pääälle. Välillä saa sitruunahappopesun.

Vierailija
9/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin tuon sitruunahapon, kuumien pesujen, tiivisteiden kuivauksen ynnä muiden ansiosta. Kunhan sellaisenkin aspektin toin tähän. Moni kun ei konettaa puhdistele.

6

Vierailija
10/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi vuokra-asuntoa, joihin olen vuokralaisille ostanut Mielet käyttöön. Itselläni on myös omassa kodissani Miele. Se maksaa ostettaessa paljon, mutta käyttövuosia tulee niin paljon, että "maksaa" itsensä helposti takaisin. Linkoaa tehokkaasti, joten pesuainejäämiä ei ole juurikaan. Allergikkoperheissä tämä voi olla merkittävä tekijä. Osta muuten sitten sellainen kennorumpuinen Miele.

Nyt olisi hyvässä tarjouksessa vanhempi Mielen malli, jossa ei ole kennorumpua. Pesuohjelmat ja linkousnopeus olisi meille ok, mutta onko tuo kennorumpu niin merkittävä etu, että siitä kannattaisi maksaa 200-300 euroa?

Vierailija
11/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut Mielen pesutorni jo vuosia ja tyytyväinen olen ollut.

Meidän koneessa on tuo kennorumpu. En oikein osaa enää verrata vanhaan ei kennorumpuun, mutta ainakin kennorumpu tuntuu kädellä hyvältä.

Lisäksi rummussa on valo (alussa ennen käyttöä pidin turhana), mutta nyt en luopuisi.

Pesuajastus on myös kätevä. Voi laittaa pyykit koneeseen valmiiksi ja ohjelmoida pesun alkavaksi esim. aikaisin aamulla, ennen heräämistä.

Vierailija
12/12 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut 5 vuotta ja ei mitään vikaa. Meillä on kennorumpu, kuluttaa kai vähemmän vaatteita? Mutta jos saisin tavallisella rummulla 300 halvemmalla niin huolisin kyllä. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi