Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää mieheni äkkipikaisuus lastenkasvatuksessa =(

Vierailija
27.05.2008 |

Jos esim. 2v taapero tekee jotain tyhmää niin mies heti huutaa suoraa huutoa hänelle. Minusta voisi ensin kehottaa ja jos ei tehoa niin sitten korottaa ääntä. Tätä ei milllään tunnu ymmärtävän.

Toinen juttu on lasten vahingot. Jos maitolasi kaatuu niin miehelle se on suunnattoman raivon paikka. Ja heittää kommenttia tyyliin "eksä vieläkään osaa juoda? et näköjään! pitää varmaan alkaa juottaan kun et osaa, väistä nyt siitä tohelo".

Ja jos ollaan jonnekin menossa ja lapsella kestää esim. vetoketjun kanssa niin saattaa mies tokaista että "joo, heitetään koko takki roskiin kun on noin vaikeeta".

Muuten on ihan ok isä. Perushoitaa lapsia, leikkii niiden kanssa, hassuttelee ym. Mutta tuo pinna on kovin lyhyt. Minusta asia on todella ikävä ja on mielestäni kariuttanut meidän liittoakin. Voi tietysti olla että teen kärpäsestä härkästä? Itse olen rauhallinen ja lasta kuunteleva kasvattaja ja tuollainen mitä mieheni harrastaa on minulle todella kammottavaa.

Mitäs mieltä olette tästä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli tollanen vaihe, paloin loppuun kahden pienen kanssa kotona, tuntui että seinät kaatuu päälle ja poltin päreeni tosi nopeasti. eka oli ihan normaali ja tietty aina rakastanut lapsiani ja hoidin silloinkin hyvin, mutta huomasin että hermot meni naps ja sitten huusin, jälkeenpäin kadutti.

meillä mies jäi sitten hoitamaan lapsia kotiin ja se olikin hyvä ratkaisu. mä hain myös tukea neuvolasta jotta sain stressitasoa alemmas.

miehesi toimii väärin, mutta syyttely ja vihaisuus ei auta. hänellä voi olla rankkaa töissä, rankkaa sopeutua perheen tilanteeseen jne jne, muuten vain kevätmasista, sun täytyy auttaa häntä tajuamaan tilanne. no sitten jos hän ei halua tehdä asialle mitään, niin voit olla vihainen :) mutta toivottavasti menis jonnekin juttelemaan, tai sitten yhdessä sovitte esim, että lapsille ei saa "napsahtaa" ja jos tekee niin joutuu vaikka jäähypenkille samoin kuin lapset tms :)

Vierailija
2/2 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää mutta minkäs teet. En usko että pumpulissakaan kasvattamalla hyvä tulee. Ihan ok lapsen nähdä ettei aikuisetkaan aina ole täydellisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi