Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä oikeutettua (ystävyysasiaa)?

Vierailija
30.12.2009 |

Ystävälläni on hyvin myrskyisä suhde miehensä kanssa, käytännössä suhteessa ei ole mitään muuta kuin riitelyä. Ymmärrän, se on äärimmäisen ikävää ja voimia vievää, mutta onko silti oikein, että ystäväni voi tällä perustein laiminlyödä minua täysin?

Esim. lähes joka toinen kerta kun olemme sopineet jotain, peruu ystäväni sen tekstiviestillä viimetipassa. Itse joudun tekemään aikamoisia järjestelyjä (auto, lastenhoito ym.) jotta tapaaminen onnistuu ja sitten tuleekin tuntia ennen viesti: "en tulekkaan, kun Matti on taas kusipää".

On tehnyt jokusia kertoja muutenkin aika v.mäisiä temppuja riitojensa takia. Esim. kerran olimme menossa leffaan ja minä menin teatterille aikaisemmin lunastamaan liput. Ei sitten tullutkaan eikä myöskään maksanut käyttämätöntä lippua minulle. (Pieni summa mutta silti mielestäni aika törkeää).

Tuntuu myös, että olen hänen likakaivonaan. tietty määrä vuodatusta on ymmärrettävää, mutta v*tuttaa nykyisin vastata puhelimeen kun soiton aihe on aina miehensä haukkuminen. En jaksaisi enää kuunnella sitä aina samalla kaavalla menevää vuodatusta päivästä toiseen..

Nykyään ei enää edes pahoittele jos peruu, vaikka kyllä tietää miten vaikeaa minun on tapaamisia järjestää.

Saako sen perusteella, että itsellä on vaikeaa käyttäytyä noin?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä