Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on yleensä(kuvaputki)telkkareiden käyttöikä?

Vierailija
30.12.2009 |

Ja miten tv menee rikki,jos siis ei ole tahallisesta/tahattomasta rikkomisesta kyse?

Tuli vaan mieleen,kun mulla on 2002 ostettu 28" kuvaputkitöllö(on muuttanutkin useamman kerran) niin onko tuo sitten erityisen kestävä,vai onko 8vuotta telkkarille vielä mitään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on tuo telkkari (Finlux) ostettu 2001, ja odotan kovasti koska se hajoaisi ja voisimme ostaa taulutelkkarin... Mutta hyvin porskuttaa ainakin vielä, kaukosäätimestä tosin puuttuu patterikansi.

Vierailija
2/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä on sen lapsen pelikoneena äitini vanha telkkari vuodelta 1983, finlux. Se toimii hyvin edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun telkkari on ostettu 1993. Toimii vieläkin. On meillä makkarissa. Kaukosäädin tuosta on hävinnyt ja universaalia säädintä emme saaneet toimimaan tuossa, mutta muuten ihan hyvä telkka.

Salora on tuo merkki. Ei taida uudet kestää ihan yhtä hyvin :D

Vierailija
4/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin kirjoittaa että meidän telkka on philips..iso rohjo on,tekin mieli kyllä ostaa taulutelkka,mutta meille on on keväällä tulossa 3.lapsi,enkä vielä uskalla..ja tyhmää olis toimivaa telkkaria mihinkään kierrätyskeskukseenkaan kipata.ap

Vierailija
5/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytössä edelleen niin kauan kuin toimii. Vielä ei mitään vikaa ole.

Vierailija
6/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kauan kestää - mulla itselläni on vaan ollut aina olo, etten uskalla pitää kotona niitä sen jälkeen kun ovat 10 v vanhoja. Ollaan siis ihan paloturvallisuussyystä pistetty sitten kiertoon ne.

Taulutelkkarit eivät tulekaan olemaan niin paloherkkiä. Mikset muuten uskalla ostaa taulutelkkaria? Niitä ei voi tietty lääppiä, mutta jos ostaa sellaisen, jonka saa seinälle aika korkealle, niin uskaltaa kyllä hommata.

Vierailija
7/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni jostain tutkimuksesta luin että 5v käyttöikä

Vierailija
8/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imuroin sen joka viikko päälta ja sivuilta kunnolla, ja pidän ympäristönkin pölyttömänä. Pöly on se suurin uhka tulipalon suhteen.

Vierailija
9/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietittiin kyllä taulutelkkaria, mut kuva on siinä paljon terävämpi kuin monissa taulutöllöissä. Kestää sen minkä kestää, ei ollu onneks kallis investointi.

Vierailija
10/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tv menee rikki,jos siis ei ole tahallisesta/tahattomasta rikkomisesta kyse?

Meillä yks kerta kun avasin telkkarin, kuva oli muuttunut "tiimalasiksi eli sivuilta keskeltä puuttui kuva. Pantiin samantien kiinni eikä koskaan avattu uudelleen vaan ostettiin uusi tilalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi