1 petekia reidessä?
Olin useamman viikon kipeänä, jälkitautina korvatulehdus & keuhkoputkentulehdus, viikko sitten katsottiin verikokeet ja vain hemoglobiini oli hieman alhainen - on ollut vauvan syntymän jälkeen koko ajan alhainen eli muutaman kuukauden.
Muutama päivä sitten reiteeni tuli muutama pienehkö mustelma, en tiedä mistä. Tänään huomasin että mustelmien vieressä on yksi kirkkaanpunainen petekia.
Mulla särki myös pää muutama päivä sitten, kuumetta ei ole, vähän nuhaa.
Petekiathan saattaa liittyä aivoaklvontulehdukseen.. voiko olla, että olisi näin pienin oirein ja vain 1petekia vai tuleeko ne yleensä ryppäissä?
Kiitti jos jollain kokemusta/ tietoa.
Kommentit (5)
että sulla EI ole aivokalvontulehdusta.
Älä hyvä ihminen lähde tuon takia lääkäriin, tai älä ainakaan päivystykseen! :D Sinut nauretaan pihalle.
Vähän pitäisi ymmärtää miksi ja millä mekanismilla ne petekkiat noissa bakteerisepsiksissä syntyvät, niin ei tarvitsisi tuollaistakaan vatvoa yötä myöten.
No en ole kyllä ollut minnekään päivystykseen menossakaan, ihmetyttää vain mistä moinen kirkkaanpunainen yksi petekia on tullut.
Yritin googlettaa, mutta aina tuli vastaan sepsis tai septinen infektio, joka aiheuttaa sen.
Siksi täältä juuri kysyinkin, kun ei ole asiasta harmainta aavistusta.
on mustelmia ja myöskin pienia verenpurkaumia.. verenpurkaumat tulee ihan vaikka jos mies nukkunut mun käden päällä yöllä.. muutenkin mustelmia tulee ihan huomaamatta koska se nyt vain on minulla taipumus ollut aina.. en siis ole lääkäri mutta näin minulla ja osittain sinulla SAATTAA vaikuttaa tuo alhainen hemoglobiini. jos oireet jatkuu niin tietenkin sitten lääkäriin!!!!!