hiusten kasvatus ja kiinnipitäminen
minulla on olkapäille juuri ja juuri ulottuvat maantienväriset hiukset eli oma väri ja kasvatan pitkiä hiuksia.Olen värjäillyt ja permanentannut hiuksia aikaisemmin mutta sitten leikkaisin ja aloitin kasvatuksen. En meinaa enään värjätä koska oma väri on nykyään ihan ok ja en halua enään ikinä huonokuntoiseksi hiuksia. Nyt mietin että olisiko hiukselle parempi kasvaa niin että pidän vaan auki vaikka hirmu tylsää on vai olisiko parempi jotenkin pitää kiinni. pelkään vaan että ponnarit yms. katkoo hiuksia. oon käyttäny välillä semmoisia kankaisia pantoja ja ajatellu että jos ne ei niin pahasti rasittaisi.Miten te muut ootte pitäneet hiuksia kun ootte kasvattaneet niitä. Tavoitteena on saada alaselkään pitkät hiukset joita tykkäisin pitää yhdellä letillä. Kauankohan hiuksia kestää kasvattaa. En käytä muototuotteita enkä hiustenkuivaajaa ja pinnejä en todellakaan nyt uskalla käyttää kun repii niin paljon hiuksia. Koitan vaan saada terveet pitkät hiukset. mutta joskus tekis mieli pitää kiinnikkin. entäs semmoiset paksummat ponnarit joissa ei oo mitään terävää kiinni mikä vois rikkoo hiuksia. kuluttaako nekin hiuksia.
Kommentit (3)
ihan tavallisia hius"pompuloita" on ilman sitä metalliliitosta. eli kuminauhan päät liimattu toisiinsa. sellasia mä käytän ja oon kasvattamassa. kuulostat aavistuksen liian huolestuneelta hiusten katkeilujen suhteen. kyllähän sä voit hellvaraisesti irrottaa pinnit. irrotusvaiheessahan ne enimmäkseen katkee jos katkee.
Jos olet yli 25v., suosittelen vähän aikuisempaa mallia. Pitkä tukka letillä on pikkutyttöjen kampaus.
Tai paksua fleecepantaa.
Ja donitsia ponihäntään.
Ei kuluta hiuksia yhtään.