Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hävettävää, jos kylppärin kaakelit ovat vääränväriset...

Vierailija
29.12.2009 |

Jos kutsuu kylään esim uusia työkavereitaan ja kylppärissä on persikanväriset marmorikaakelit ja boordi, eteisessä on puolipaneelit ja lasikuitutapettia, keittiössä pirttipöytä sotkasta ja kukkakuvioista tapettia, olohuoneessa palapeili jossa linnun kuvia. Makuuhuoneessa on leveä kukkaboordi ja röyhelöinen sängynpeite. Kannattaako unohtaa kaverien kutsuminen, kun ei ole varaa uusia sisustusta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Tämä on niin vitun tärkeää että nostaa pitää.

Vierailija
2/11 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränväriset kaakelit ei kai sinänsä estä mitään. Minä ainakin kutsun meille vieraita, uusia ja vanhoja, vaikka meillä on ruma kylppäri. On niin ysäriä, kuin olla ja voi. Hentoa vaaleansinistä, osassa laatoista raitaa, osassa kukkaa. Ja toki boordilaatta välissä. Pönttö on sentään valkoinen :)

Mutta noin muuten, itse kyllä lievästi sanoen häpeäisin, jos asuisin muuten kuvailemasi kaltaisessa kodissa. Jossa olisi puolipaneelia ja boordia, rumia tapetteja jne. Oikeasti kevyt pintaremppa ei maksa paljoa.

Mutta kaikki ei ole niiin kiinnostuneita sisustuksesta. Joten jos kuulut heihin, niin eihän tuo asia edes haittaa sinua, etkä siksi häpeä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole sitä tehnyt vanhojenkaan, ja varsinkaan itsensä takia.

Vierailija
4/11 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäät tapahtuvan kun kutsumasi vieraat näkevät kotisi, ap? Ole niin kiltti ja vastaa!

Yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että juhlissa/ kutsuilla on tärkeämpää ilmapiiri ja ruoka, hyvä seura, ei sisustus. Mutta ehkä mä olen ymmärtänyt kutsujen idean ihan väärin?

Vierailija
5/11 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki elementit !

Vierailija
6/11 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ruuan tuoksu, kynttilät, kukat ja ylimääräisen rojun siivoaminen piiloon auttaa paljon!

Vierailija
7/11 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

emäntä on hyvällä tuulella, ottaa iloisena vieraat vastaan ja on itse laittautunut, eikä tule ovelle verkkareissa.

Vierailija
8/11 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pidätkö itse omasta kodistasi ap?

Jos et, niin sitten kannattaa tehdä se remontti jo ihan oman mielenterveytesi vuoksi.

Vierailija
9/11 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan koeajalla pomoa kutsu..

Vierailija
10/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ratkaiseva tekijä sen kanssa ettei kannata kutsua vieraita niin pitkäksi aikaa että kaipaisivat suihkussa käymistä. Tai oli yläasteikäisenä...

Vierailija
11/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan koeajalla pomoa kutsu..

etteivät saa sydäriä mun persikanvärisistä kaakeleista

ap