Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiva, möläytin sitten lapselleni että tämän isä on ollut vankilassa :(

Vierailija
29.12.2009 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä esim. kavereiltaan.Heidän vanhemmat taatusti kuitenkin juoruilevat kotona asiasta. Paremmin lapsesi voi suhtautua, jos joku typerä alkaa huutelemaan.

Vierailija
2/6 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuin kun oli syyttänyt minua, ja pamautin että ei hänkään niin täydellinen ole, ex-linnakundi jne... Muksu tietty kertoi isälleen, joka väitti mun valehtelevan.

Syytä en kertonut, ja käskin pojan olla puhumatta asiasta enää kenellekään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet linnavenkulan kanssa hankkinut lapsen? Etkö saanut itsellesi lainkuuliaista miestä?

Vierailija
4/6 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet linnavenkulan kanssa hankkinut lapsen? Etkö saanut itsellesi lainkuuliaista miestä?

Mutta tosiaan, mies oli syyttänyt mua meidän erosta, kun minä lähdin uuden miehen matkaan. Ja oikeasti oltiin jo asuttu erillämme puoli vuotta, ennen uuden tapaamista. Ja lähdin tosiaan sellaisten asioiden takia, josta tuomiokin silloin aikanaan, yli 10 vuotta sitten tuli. Nyt exän rekisteri jo puhdas, että harmittaa kun menin kertomaan.

ap

Vierailija
5/6 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on lapsen tietää, että isä on rikollinen, osaapahan sitten toivottavsti varoa geeniperimäänsä.

Vierailija
6/6 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ex-miehesi on niin idiootti, että haukkuu sinua lapselle niin miksi sinun pitää olla samanlainen idiootti? Lapsen kannalta olisi hienoa, että edes toinen vanhempi pysyttelisi aikuisen tasolla.

Ymmärrän, että ottaa päähän, mutta miksi pitää lasta viestintuojana? Eikö tuossa olisi parempi ollut istua lapsen kanssa alas ja jutella, anna sen exän mussuttaa itsekseen. Lapsi tajuaa kyllä äkkiä, mikä on totta ja mikä ei. Ja laps muistaa ikuisesti kun sekä äiti että isi haukkui toista lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan