Jos nuo lapset lähtee huostaan koska en saa siivottua kämppää, niin tervemenoa.
Mulle riitti tämä kotiorjana ja ainoana siivoojana olo.
Ihana siisti yksiö odottaa ja sisustus tulee olemaan pelkistetty ilman ainoatakaan ylimääräistä tavaraa. Helppo pitää siistinä ja sotkijoitakin on vain yksi.
Jes, uusi vuosi, uusi asunto.
Kommentit (30)
Sanoin vaan että jos mulle ei ala järjestymään omaa tilaa ja omaa aikaa, lemppaan lapset isukin luo asumaan ja muutan yksiöön.
Tosin sossut ei varmaan suostu siihen että lapset menis isukille, kun se on ihan todistetusti työssäkäyvä alkoholisti. Ja isukki ei muistanut koko sossun palaveria vaikka ne oli sille sen ajan soittaneet ja isukki oli luvannut myös palaveriin tulla.
No, siinähän sossut näki että miten mahdoton tehtävä mulla on yrittää sopia ukon kanssa yhtään mitään kun se ei muista edes omaa kotioveaan lukita.
Et sitten sanonutkaan että haluat lapsista eroon! Ihan luuseriprovotouhua. Keksipä uutta, tämä on kaluttu jo loppuun.
Olen lastensuojelun asiakas ja kyllä meilläkin on sotkuista, eikä se kuulemma haittaa. Kyllä ne kyttää enempi muita asioita.
myy tietokone ja keskity kerrankin siihen siivoukseen ja lapsiin, provoilija
kuin multa tietokone. Lisää nopeutta tilasin laajakaistaan ja uuden kannettavan hommasin. Ei oo nyt paljon noista kakaroista kerrottavaa kun en ole niitä moneen viikkoon hoitanut kun isukkikin on lomalla. en edes tiedä montako kertaa vaiva yollä herää kun nukun eri huoneessa.
lahjakortteja. Ukonkin kanssa tapeltiin vain kerran, joulupäivänä eikä hajonnut oikeastaan mitään. Anoppiin kyrpiinnyin heti aaton jälkeen ja nyt en halua noita-akkaa nähdä, vaikka se antoi mulle 50€:n lahjakortin stockkalle ja Pentikin kynttilälyhdyn.
Että ihan kiva joulu, ukko otti nokkiinsa kun en antanut sille kuin 2 joululahjaa ja nekin maksoivat yhteensä 4€. (Ilmainen muumi-pyyhe ja Arto paasilinnan kirjan, jota itse luen parhaillaan eikä ukko ole sitä saanut vielä edes selata).
just länttäsin sen ukon lahjakirjan paskaiselle ruokapöydälle tekstipuoli alaspäin. Jaa, mitä tulee mun kämppään, niin villi veikkaukseni on että kun siivoojat lähtevät klo 15, niin ensimmäinen maitopullo tippuu lattialle 15.05 ja siitä aukeaa korkki ja sit uhmis kusee heti olkkarin lattialle ja kaataa ruokalautasen eikä kukaan viitsi niitä siivota ainakaan 2 viikkoon.
vuotta Sinulle, uhmikselle ja vaivalle.
päästään taas sossun asiakkaiksi tulopuolellakin. Veroprosenttini nousee ja äippäraha pienenee, enkä todellakaan palaa enää takaisin paskapalkkaiseen työhöni kun se on +/-0. Sossun asiakkaina pärjää paremmin ja omaa rahaa jää kun tekee kirppiskauppoja 200€/vk.
Ennemminkin jollain on yhtä vänkyrä huumorintaju kuin mullakin. :D Jo odottelinkin vaivan ja paskapääesikoisen uusimpia tempauksia...