Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nuo lapset lähtee huostaan koska en saa siivottua kämppää, niin tervemenoa.

Vierailija
29.12.2009 |

Mulle riitti tämä kotiorjana ja ainoana siivoojana olo.

Ihana siisti yksiö odottaa ja sisustus tulee olemaan pelkistetty ilman ainoatakaan ylimääräistä tavaraa. Helppo pitää siistinä ja sotkijoitakin on vain yksi.

Jes, uusi vuosi, uusi asunto.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät voi olla ainoa peruste huostaanotolle... joten unohda se siisti yksiö...

Vierailija
2/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi eivät ole minkään arvoisia, niin älä odota, että ne otataan huostaan, vaan anna heti pois... saattaa olla joku lapseton pariskunta, joka arvostaisi ja rakastaisi sinunkin lapsiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun siivousvälineet hajottavan tuholaisen saa tulla hakemaan kuka ensiksi ehtii.

Vierailija
4/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi eivät ole minkään arvoisia, niin älä odota, että ne otataan huostaan, vaan anna heti pois... saattaa olla joku lapseton pariskunta, joka arvostaisi ja rakastaisi sinunkin lapsiasi.

Vierailija
5/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina syötön jälkeen kaaressa pihalle ja lattiat tahmeiksi. Imettää en viitsinyt kuin laitoksella muodon vuoksi, kun se olis sitonut mut aivan liiaksi vauvaan ja kotiin.

Vierailija
6/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hommaa niitä pois? Uhoot vaan.

Vierailija
7/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa minulla on ikioma, supersiisti työhuone. Kaikki on valkoista ja kiiltävää, puista lattiaa lukuunottamatta.

Vierailija
8/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oo näkynyt, mua alkaa vituttaa tämä sotku kun on 3 sotkemassa ja vaan 1 siivoomassa. Ja tuo vitun kakara hajotti mun rikkakihvelinkin tänään, että se siitä siivouksesta sitten.

Pitää lähteä ukon kämpille pariksi viikoksi kun se saa sentäs joskus siivottua kun sillä ei ole siellä aina häiriötekijlitä.

En ole vielä löytänyt itselle mieleistä yksiötä, niin en vielä anna noita rahantulohanoja pois.

Mihinkään hevonperseeseen en yksiöön muuta, max. 3km keskustasta.

Vierailija
9/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehen ja lasten sotkut menee yli äyräitten, niin vaoin paeta omaan valkoiseen valtakuntaani. Jopa tietokone on valkoinen :)

Vierailija
10/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vässykkä olet kun mitään et oikeesti saa tehtyä. sääliksi käy sun kaltaisen ihmisläjän lapset :(

Vierailija
11/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossulit meille maksaa ja niiden avulla ehkä saatamme kestää toisiamme, minä ja kakarat.

Ja pitää taas alennusmyyntien loputtua realisoida lisää turhaa tavaraa niin on sit helppo muuttaa yksiöön ja saa alkupääomaa.

Ja isukki on nyt 2vk lomalla ja se saa hoitaa noita kakaroita enimmäkseen.

Vierailija
12/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliksi käy sun kaltaisen ihmisläjän lapset :(

On kamalaa kun tietää että siellä on taas pari mielenterveyspotilasta kasvamassa eikä mitään voi asille tehdä. Lapsiparat!!

Vierailija
13/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliksi käy sun kaltaisen ihmisläjän lapset :(

On kamalaa kun tietää että siellä on taas pari mielenterveyspotilasta kasvamassa eikä mitään voi asille tehdä. Lapsiparat!!

tuo mielenvikainen on noita tyhmiä aloituksia tehtaillut jo viikkotolkulla, eikö se nyt saa niitä lapsiaan jollekin ns.normaalille?

Vierailija
14/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitää taas alennusmyyntien loputtua realisoida lisää turhaa tavaraa niin on sit helppo muuttaa yksiöön ja saa alkupääomaa.

Ja isukki on nyt 2vk lomalla ja se saa hoitaa noita kakaroita enimmäkseen.

ja laita säästöön nekin rahat? pääsisi lapset sustakin nopeammin eroon.

Vierailija
15/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina osaa olla yhtä masentava ja innoton... ikävä kyllä tuollaisia on oikeastikin, mut tää vaan haluaa herättää keskustelua. aina yht kiihkeästi hälle vastataan ja hän lisää pökköä pesään... lopulta on aika paksua tekstiä. kyllästyttää tämä sama kaava, ukon luo lapset, oma siisti yksiö jne. vaihda jo levyä.

Vierailija
16/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiraa noin pahasti, että on ihan pakko keksiä näitä tämmöisiä provoja :O? En sitten ymmärrä, mitä hauskaa tämä ap tässä nyt sitten näkee. Odotatko jotain haukkuja ja naureskelet sitten, että onpa tyhmiä ihmisiä kun lähteävät tämmöiseen mukaan. Sairasta.

Vierailija
17/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on joko turhautuneen kotiäidin purkaus tai sitten huimaa sarkasmia. Hyvä että latelet anonyyminä. Joku voisi oikeasti uskoa tuon kaiken, ja tehdä teistä sen lastensuojeluilmoituksen ja paheksua syvästi yhdessä muiden parempien ja hyvien mammojen kanssa.

Pienellä paikkakunnalla se on sama kuin julkinen raipparangaistus tai jalkapuu julkisesti.

Näitä huumorintajuttomia riivinrautoja on tämä palsta täynnä, näitä mammoja, jotka jaksaa kuin durasell-puput, suloisen pehmoisina ja lämpöisinä, hyväntuulisina ja onnellisina jokaisesta koiranoksennuksesta jonka saavat kunnian luututa. ...

eipä oo näkynyt, mua alkaa vituttaa tämä sotku kun on 3 sotkemassa ja vaan 1 siivoomassa. Ja tuo vitun kakara hajotti mun rikkakihvelinkin tänään, että se siitä siivouksesta sitten. Pitää lähteä ukon kämpille pariksi viikoksi kun se saa sentäs joskus siivottua kun sillä ei ole siellä aina häiriötekijlitä. En ole vielä löytänyt itselle mieleistä yksiötä, niin en vielä anna noita rahantulohanoja pois. Mihinkään hevonperseeseen en yksiöön muuta, max. 3km keskustasta.

Vierailija
18/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin sossuleille ihan itse ja tuossa pari viikkoa sitten tavattiin ja lupasivat sen kotisiivouksen 4h maksaa ja sit tulla 26.pv tarkastamaan onko siivo pysynyt.

Mutta se 4h menee niillä siivoojilla kyllä siihen että keräävät kaikki lelut ensin meidän lattioilta ja vasta sitten ehkä pääsevät siivoomaan, mutta aika loppuu.

Ah, ihana yksiö, jossa lattioilla on tilaa kun ei ole muita huonekaluja kuin vuodesohva ja sohvapöytä, jossa sekä ruokailen että surffaan kannettavalla netissä. ap

Alennusmyynneistä ostin enimmäkseen sellaista kamaa, jonka saan realisoitua huutiksessa tai kirppiksillä. Eikä mulla mennyt sinne penniäkään omaa rahaa kun käytin vain nuo kakaroiden saamat vaatekaupan lahjakortit, joita oli yht. 250€:llä.

Vierailija
19/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin sossuleille ihan itse ja tuossa pari viikkoa sitten tavattiin ja lupasivat sen kotisiivouksen 4h maksaa ja sit tulla 26.pv tarkastamaan onko siivo pysynyt.

Mutta se 4h menee niillä siivoojilla kyllä siihen että keräävät kaikki lelut ensin meidän lattioilta ja vasta sitten ehkä pääsevät siivoomaan, mutta aika loppuu.

Ah, ihana yksiö, jossa lattioilla on tilaa kun ei ole muita huonekaluja kuin vuodesohva ja sohvapöytä, jossa sekä ruokailen että surffaan kannettavalla netissä. ap

Alennusmyynneistä ostin enimmäkseen sellaista kamaa, jonka saan realisoitua huutiksessa tai kirppiksillä. Eikä mulla mennyt sinne penniäkään omaa rahaa kun käytin vain nuo kakaroiden saamat vaatekaupan lahjakortit, joita oli yht. 250€:llä.

sanoitko niille kuinka haluaisit lapsista eroon?

Vierailija
20/30 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vaan että jos mulle ei ala järjestymään omaa tilaa ja omaa aikaa, lemppaan lapset isukin luo asumaan ja muutan yksiöön.

Tosin sossut ei varmaan suostu siihen että lapset menis isukille, kun se on ihan todistetusti työssäkäyvä alkoholisti. Ja isukki ei muistanut koko sossun palaveria vaikka ne oli sille sen ajan soittaneet ja isukki oli luvannut myös palaveriin tulla.

No, siinähän sossut näki että miten mahdoton tehtävä mulla on yrittää sopia ukon kanssa yhtään mitään kun se ei muista edes omaa kotioveaan lukita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän