Uuden Vuoden lupauksia 2010
Minä aion hankkia itselleni rakastajan!
Mitä sinä teet ensi vuonna?
Kommentit (8)
Jätämme siis ehkäisyn pois ja annamme seuraavalle lapselle tlaisuuden sulostuttaa elämäämme!
en koskaan kirjoita enää sanaa uusivuosi väärin
Lukihäirikkö ap.
-minusta tulee vaimo
-olen mahdollisimman hyvä äiti syntyvälle lapsellemme
-yritän laihduttaa terveyteni vuoksi vauvan synnyttyä
-yritän tehdä vähemmän töitä
-yritän stressata vähemmän
-yritän nauttia elämästä
Tosin olen jo sen aloittanut 3 kk sitten, joten hyvillä mielin uuteen vuoteen.
tosin aloitin sen jo mutta skarppaan tietoisesti vielä. Toissa viikolla kirosin töissä, nyt en enää vaan lasken ennemmin vaikka kymmeneen.
Mies on tosi hyvä mies ja isä.
Oon hoitovapaalla, ilman aikuisseuraa päivisin, kun mies tulee kotiin töistä, kaadan kaiken sen niskaan.
Tähän koitan nyt eri tavoin saada parannusta. Opiskelen kahtena iltana viikossa saan omaa aikaa ja juttelen muiden aikuisten kanssa. Ja olen hommannut lapsille hoitajan, tutun tytön, joka tulee kerran pari kuukaudessa hoitamaan lapsia, että päästään miehen kanssa kaksin johonkin. Tähän asti, 7 vuotta, käyty n 2 kertaa vuodessa jossain juhlissa kahdestaan.
on niinkin hassu lupaus, että alan pukemaan lapseni kivoihin vaatteisiin! Siis lapsilla on kaapit pullollaan kivoja vaatteita, mutta käytän heillä vain ns.huonompia vaatteita ettei tarvitse varoa kun kuitenkin tahriintuvat. Ja sitten käy niin että kivat vaatteet jää kokonaan käyttämättä. tiedän olevani todella hupsu, ja nyt yritänkin muuttaa tapani. Ja kaiken lisäksi ne kovasti suojelemani vaatteet ovat 90% alelöytöjä eli ei edes mitään kalliita!