Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!!!

Vierailija
29.12.2009 |

Olen parikymppinen yksinhuoltaja. raskauden aikana mies otti ja jätti! en ole harrastanut seksiä 1,5v! aloin seurustella pari kk sitten ja ei olla seksiä viel harrastettu. en yksinkertaisesti pysty siihen vaikka halua on vaikka muille jakaa. yksinäni olen kyllä touhunnut. mikä siinä on kun en vaan pysty antautumaan nykyiselle miehelleni. ahistaa se kun mies joutuu puuttessa olemaan. häpeän kroppaani, en raskausarpia vaan rintojani, imetyksen myötä roikkuvat. Miten saan itseluottamukseni nousemaan!! onko muita jotka häpeää vartaloaan niin että ei seksiä voi harrastaa!?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä vartaloni on upea JOS rintsikat pysyy päällä. olen treenannut ja vartaloni on kiinteä ja urheilullinen. eikä raskausarpiakaan paljoo löydy. ajatuskin siitä että mies ottaa rintsikat pois saa mut pakokauhun valtaan.

Vierailija
2/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologi, kotihoidot rasvoilla, jumppa. Tiedät ainakin että parhaasi olet tehnyt...

Mulla sama juttu että rinnat vähän harmittaa vaikka muuten olen timmi, hoikka ja lihaksikas ilman raskausarpia ja 33-v.

Mutta luulen että muut avuni ja ennenkaikkea taitoni kompensoivat ei enää niin täydellisiä tissejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumppailtu on melkein joka päivä. kiinteytys on luojan kiitos pienentänyt tissejä. en voi sietää näitä, masennun aina kun suihkusta tulen pois. nyt käytän D kupin tissiliivejä. yhtään päivää en ole ilman rintsikoita hillunut paitsi suihkussa. neuvolan lääkäri totesi kylmästi että nämä rinnat ei muulla tavalla korjaannu paitsi kirurginveitsellä. vituttaa suorastaan kun pitää tämmöistä asiaa surkutella! mies sanoo että olen täydellinen hänen silmissään mutta en ota sitä kuuleviin korviini.

Vierailija
4/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt jäitä hattuun nainen. Jos se mies on sua kattellut jo pari kuukautta saamatta seksiä, niin taitaa olla sun kans ihan tosissaan! Eipä ainakaan juokse tissien perässä. Ihan oikeesti, ei ne tissit nyt voi niin kamalat olla! Itsekin oon yhtä lasta reilu vuoden imettänyt ja tekihän se niistä selvää, mutta yritän sopeutua. Mies tykkää niitä hipeltää, vaikka aika tyhjät pussit on entisiin verrattuna. Kuulemma heiluu ihanasti pantaessa :D Tuntoherkät ne on edelleen ja tehtävästään suoriutuneet. Toinen lapsi tuloillaan ja nyt on taas isot ja pyöreät, mutta voin vaan kuvitella mitä toinen imetys tekee, ei jää sitäkään vähää jäljelle kuin oli ekan imetyksen jälkeen :D D-kuppi mullakin oli ennen ekaa raskautta ja sen imetyksen jälkeenkin, muoto vaan "vähän" vaihtui.

Ei ne tissit ny oikeesti niin iso juttu oo, ellei niistä tee semmosta. Jos kerran mieskin on sanonut, että oot täydellinen hänen silmissään, niin usko puhetta :) Miehet on aika yksoikosia, sanovat mitä tarkoittavat. Kerro miehelles, että tissit on sun heikko kohta, etkä oo niitä valmis vielä paljastamaan, jos se oikeesti tuntuu niin pahalta. Hän varmasti ymmärtää ja ehkä aikanaan voit luottamuksen kasvaessa luopua liiveistäkin hänen edessään. Kai sitä seksiä voi harrastaa liivit päälläkin?!

Opettele rakastamaan rintojasi uudestaan. Ehkä ajan kanssa opit hyväksymään ne sellaisina kuin ovat nyt. Turha verrata entiseen. Rintasi ovat suoriutuneet kunnialla tärkeimmästä tehtävästään: lapsesi ruokkimisesta, joten ole ylpeä itsestäsi! Katsele vaikka päivittäin itseäsi alasti peilistä ja hyväile rintojasi, ehkä opit vielä pitämään niistä ja niiden tuottamasta mielihyvästä. Tsemppiä hirmuisesti!!! ?

Vierailija
5/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset esineellistätte itseänne ja sitten syytätte siitä miestä? Arvaatko, ajatteleeko mies tuollaisia asioita jos päätätte harrastaa seksiä? Sille on ilmeisesti yhdentekevää millaiset rinnat sinulla on, suurempi ongelma on sinun vaivaantuneisuus ja se ettet ole koko hommassa mukana. Ei ole nimittäin yhtään mielekästä naida jotain perunasäkkiä.

M34

Vierailija
6/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin tehdään ihan käytännön syistä, kun on isot rinnat (f-kuppi). Hyvin harvinaista että olisin ilman liivejä kokonaan rakastelun ajan.. Voi niitä nännejä vaikka mies näykkiä liivien lomitse.

Pääasia että sulla on hyvä olo.

Mutta joskus tietenkin täytyy miehesi sinut kokonaan alasti nähdä, vaikka saunassa missä se on luonnollista.

Sitä paitsi voi olla että miehesi ymmärtää kun asiasta hänelle rehellisesti kerrot..!

Vierailija
7/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ottasin ite ne rintsikat pois, jos nainen jättäs ne päälle. Rinnat pitää olla esillä seksin aikana, olivatpa ne millaset tahansa. Kyllä se mies jättää sut enemmin ton estoisuuden takia, jos rupeet tolleen piilottelemaan itteäs.

M34

Vierailija
8/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, niin ne tissit littaantuu eikä silloin sen kummemmin pistä silmään. Tai sitten olet kontallaan, ja annat niiden roikkua suoraan alaspäin. Itse asiassa tämä asento on paras isotissi naisille. Mutta niin tai näin, kyllä niiden ainakin pitää olla paljaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä