Kokemuksia JENSEN sängyistä!
Kommentit (11)
Siinähän pystyy ottamaan painon mukaan, miehelle ja naiselle omat kovuudet, joten molemmille tulee omalle selälle paras mahdollinen tuki. Meillä on sitten iso petari päällä, jossa siinäkin on aivan mahtavasti vetskari ympäri patjan, joten se päällys on helppo pestä ja ennenkaikkea sen saa helposti takaisin paikoilleen. Maksoi se sänky ihan älynä, oisko ollu jotain 12000 mummoa, mutta on se hyvä, ja katunut en ole päivääkään. Loppujen lopuksi ihminen on vuoteessa lähes suurimman osan elämästään.
muuten hyvä, mutta mies kun kääntää kylkeä niin minä heilun mukana (vaikka siis erilliset sängyt ja vain petauspatja yhteinen)
Ehkäpä huomenna mennään ostoksille:)
sellainen erillisillä petareilla ja mekanismeilla. Se on sellainen sähkökäyttöinen säätö sänky... todella hyvä!suosittelen! yksi niitti sivussa vahingoitti käytössä kangasta. Korjaaja tuli kotiin ja korjasi ja vaihtoi ympäryskankaat. Eli takuukin pelaa tosi hyvin! Kallis mutta hintansa veroinen..hyvin nukuttaa...
vuonna 2000 ostettiin eka Jensen, silloin oli 3 erilaista, ostettiin keskimmäinen.
Nyt viime kesänä kun muutettiin, yhtäkkiä mies halus uuden sängyn. 10 v pitäis kestää, mutta oikeesti, kun ostettiin uusi, kyllä sen huomas.
Maksettiin 2 tonnia ja on aivan ihana !
Meillä on erilaiset patjat, mä tykkään pehmeämmästä ja mies kovemmasta.
Käytiin katsomassa jotain muutakin, mutta sitten kun nähtiin taas Jensen, ajateltiin miksi hyväksi havaittu pitäis vaihtaa.
mutta päädyttiin maskun excellentiin.
http://www.masku.com/tuotteet.html?tid=MYY00847
ollaan tykätty kovasti, mielestäni hinta-laatu -suhden kohdallaan.
Aivan loistava sänky, paras huonekaluhankinta ikinä! Ollaan oltu todella tyytyväisiä. Meillä on 180 cm leveä sänky yhtenäisellä patjalla ja petarilla. Muutossa hankala siirreltävä, mutta muuten aivan huippu. Suosittelen.
Eka Jensen erinomaisen hyvä ja sopiva, toinen tuli kaikesta kokeilusta huolimatta otettua liian kova eikä sen oma lateksipetari riitä antamaan riittävää pehmeyttä. Tietysti oma vika kun ostin liikkeestä, missä ei vaihto- eikä palautusoikeutta.
Olen kuullut niistä vain hyvää palautetta. Olisin halunut ostaa meillekin, mutta se oli miehen mielestä liian kallis. Nyt nukumme huonossa jenkki-sängyssä..ja kyllä kaduttaa, ku tuli tuollainen paska ostettua!