Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa, anoppi kuuli miehen ja mun riidan

Vierailija
29.12.2009 |

Eilen anoppi kävi tässä illalla hoitamassa lapsia, kun mulla oli menoa ja mies oli vielä töissä.

Mies tuli kotiin, minä tulin kotiin ja haukattiin yhdessä iltapalaa ja jaksettiin keskustella ja väitellä anopin ja miehen kanssa jostain yhtä typerästä aiheesta kuin lapsenhoitajan saannista uuden vuoden yölle.

Miehen ystävä nimittäin pitää juhlat, jonne on kutsunut 40 ihmistä ja soittaa musiikkia reilulla volyymillä (on dj) ja kutsui myös meidät sinne, sanoi että voidaan tulla lasten kanssa mutta eivät kyllä tuossa volyymissä nukahda. Miehen kanssa ajateltiin, että uuden vuoden yölle on varmasti hankalaa saada lastenhoitajaa, ainakin meidän lapsenlikka menee omia menojaan sinä iltana enkä muita luotettavia ihmisiä tunne. Sanoin miehelle muutenkin, etten jaksaisi millään itse asiassa edes lähteä, palasin juuri matkalta ja viime ajat on olleet todella väsyttäviä perussairauteni ja muun sressin johdosta. Mieluiten viettäisin uuden vuoden kotona perheen kesken tai sitten niin että mies menee yksin. Anopin mielestä meillä ei ole elämää, jos jäämme/jään uuden vuoden vuoden illalla kotiin ja mieskin alkoi taipua äitinsä kanalle ja aloin itse ärsyyntyä mokomasta asiasta ja anopin jankkaamisesta.

Anoppi lähti kotiin ja mua ärsytti sen verran, että sanoin napakasti miehelle, että teen niinkuin itse parhaaksi näen juhlien kanssa. Sanoin siinä sitten pari muutakin asiaa jotka ärsyttivät ja mies latasi samalla äänellä mulle takasin omiaan. Ja kuinka ollakkaan, 5 minuutiin tuuletuksen jälkeen anoppi seisoo ovella ja sanoi että unohti kännykän, siis ovi oli auki. Noloa! Itse päästelemme höyryjä noin pari kertaa viikossa, nyt kun vielä olen/olemme olleet aika rasittuneita ja väsyneitä mutta halataan heti päälle. Anoppi kuitenkin varmaan luuli kävelleensä keskelle vuosisadan perheriitaa, ainakin ilmeestä päätellen (anopin kotona on aina asiat lakaistu maton alle eikä kissaa ole otettu pöydälle silloinkaan kun appi lähti toisen naisen perään). Mies vielä sanoi jotain vähemmän mairittelevaa äidistään siinä tunteita tuuletellessa. Eli voi nolous!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi muuta sanoa, kuin voi teitä parkoja.

Kyllä se siitä... jossain vaiheessa.:)

Vierailija
2/4 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas anoppi on varsin tottunut kuulemaan mun ja mieheni riitoja, kuten myös miehen veljen ja tämän vaimon (jälkimmäisten useammin kuin meidän). Me miniät voidaan saada se itkuraivari vaikka anoppilan sohvalla, jos tilanne niin "vaatii".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän anoppi on tosi "säädyllinen" siinäkin suhteessa, eli negatiivisia tunteita ei sovi näyttää kuuna päivänä, olen kuullut myös jakelevan "avioerotuomioita" ystäväpariskunnistaan tai jopa miehen nuorimmaisen veljen tyttöystävistä jos mitään eripuraa milloinkaan on kuullut. Jippii...

Vierailija
4/4 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvannut muutenkin että asiasta "keskustellaan" vielä lisää. Ja jos jotain kuuli, niin eipä sekään varmaan niin kovin vaarallista ole. Aikuinenkin tulee sanoneeksi vihaisena mitä suuhun tuo....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän