Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOISET NAISET! (jotka eivät aio jättää miestään)

Vierailija
29.12.2009 |

Ajatteletteko tätä rakastajaanne vapaa-ajallanne? Haaveiletteko hänestä kun rakastelette oman miehenne kanssa tai suutelette tätä? Saatteko elämäänne enemmän iloa rakastajastanne kuin miehestänne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletteko tätä rakastajaanne vapaa-ajallanne?

No öh, ei kun työajalla?!??!?

Haaveiletteko hänestä kun rakastelette oman miehenne kanssa tai suutelette tätä? Saatteko elämäänne enemmän iloa rakastajastanne kuin miehestänne?

Joo ja joo.

Vierailija
2/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaa rakastat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa peuhatessa en ajattele.

Iloa elämään tulee monesta asiasta. Ei ykin miehestä tai petikaverista. Jos tarttee ihan totta puhua, niin oma mies tekee onnellisemmaksi. Lähtisin pois suhteesta jos en olisi onnellinen hänen kanssaan.

Vierailija
4/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on rakkaani ja paras ystäväni ja rakastan häntä(lapseni jälkeen) eniten maailmassa. Hän ei kuitenkaan rakasta minua vaan suhde on platoninen ystävyyssuhde joten ei ole syytä jättää omaa"miestäni". Miestäni en voi jättää siksikään että hän ei selviäisi normaaliarjestakaan ilman minua :(

Vierailija
5/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen välillä työ- ja välillä vapaa-ajalla. En haaveile hänestä kun rakastelen oman mieheni kanssa, ovat niin kovasti erilaisia, ettei ole vaikeuksia pitää ajatusta kulloinkin "oikeassa" miehessä. Luultavasti saan elämääni enemmän iloa rakastajasta kuin omasta miehestäni, ainankin enemmän nyt kun molemmat tuottavat minulle iloa.

Mutta rakastajalta en saa perhettä eikä meillä ole takana samanlaista pitkää historiaa. Ja rakastan siis molempia, tavallaan. Elämä ei ole niin yksioikoista.

Luulen, että tämä kestää aikansa ja sitten vähitellen hiipuu pois. Kun suhde antaa vähemmän kuin ottaa, niin sitten laitan sen varmaan poikki (jos toinen mies ei ole tehnyt sitä sitä ennen). Jos suhteesta rakastajaan joskus muodostuu jotain elämää suurempaa, niin sitten mietimme tilannetta uudelleen (mutta nyt en siis siihen usko).

Enkä oikeastaan ole kateellinen tai mustasukkainen miehen vaimolle. Ei minulla ole häntä vastaan mitään, enhän edes tunne koko ihmistä. Itse asiassa minusta on hyvä, että kun emme ole sinkkuja, niin kumpikin on tahollaan naimisissa (tasa-arvoisempi suhde näin). Toki joskus ajattelen, että olisi kiva, jos voisimme olla vaan kahdestaan eikä elämässämme olisi näitä muita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi