Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin mieheni pihalle uskottomuudesta. Ja nyt meillä on salasuhde :)

Vierailija
28.12.2009 |

Eli sinä, mieheni aikoinaan hänen ollessaan naimisissa iskenyt naikkonen, jaat edelleen miehen. Minun kanssani. Mutta emme kauaa.

Mies on kertonut, että suhteenne on muuttunut tasapaksuksi alun jännityksen muututtua sallituksi ja tylsäksi, ja hän haki minulta pian "lohtua" ;) tilanteeseen. Toki sitä tarjoan, koska meillä on aina ollut loistavaa seksiä. Nyt jokin aika sitten hän alkoi puhua, että jättäisi sinut ja palaisi kotiin minun ja lasten luokse. Koska rakastaa meitä ja elämäämme, toisin kuin sinua, joka tarjosit hänelle vain hetkellistä ikäkriisin lääkitystä. Järjen palauduttua hän on todennut, että olet lapsellinen ja ongelmallinen.

Kaiken kaikkiaan näyttäisi siltä, että sinusta on ollut suhteellemme valtavasti hyötyä. Kun hän parin viikon kuluttua lyö lapun luukulle suhteessanne, uusimme vihkivalamme ja lähdemme koko perhe häämatkalle. Juhlatilat on jo varattu helmikuulle.

Kiitos! Todennäköisesti ostamme sinulle oikein kiitoslahjan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just hyvä =D mut kerran pettänyt pettää toistekin =(

Vierailija
2/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin samanlaisen tarinan omasta elämästä.

Ex-avokkini petti minua ja heitin sen ulos. Seksi oli kuitenkin upeaa ja seksielämä meillä jatkui, vaikka mies muutti sen uuden mimmin luo.

2 vuotta vietimme säännöllistä salasuhdetta seksin merkeissä, kunnes aloin seurustella. Nimittäin minulla ei ole tapana pettää puolisoani:)

Pahin kai oli se kun ex-avokin vaimo oli juuri synnyttänyt esikoisen niin mies tuli yöksi minun luo ja taas peitot pelmusivat.

Ovat kai eronneet myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää av-mammat jaksaakin provosoitua näin paljon siitä, että täällä on taas joku kirjoittelemassa joka on aloittanut suhteensa varatun miehen kanssa. Näillä on pelko perseessä näillä mammoilla, selkeesti.

Vierailija
4/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi parempi pitää miestä ulkoruokinnassa vielä jonkin aikaa? Voisit edelleen kuoria seksit ja rakkauden tunnustukset päältä tai alkaa katsastamaan kilpakosijoita. Olisiko kivempi sinulle niin ja ehkä miehellesikin? Vai haluatko pian tarjota miehellesi uuden mahdollisuuden pettämiseen?

Vierailija
5/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta toivottaa kuin onnellisempaa elämää seuraavassa elämässä.

Tän täytyy olla provo.

Vierailija
6/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on palannut vaimonsa ja lastensa luo kun on huomannut, ettei suhde toiminutkaan uuden kanssa.

Miten nää av-mammat jaksaakin provosoitua näin paljon siitä, että täällä on taas joku kirjoittelemassa joka on aloittanut suhteensa varatun miehen kanssa. Näillä on pelko perseessä näillä mammoilla, selkeesti.

Vierailija
7/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, mutta tajuatko, että se suurin sika on nauttinut koko ajan tilanteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan