Mulberryn Bayswater-laukku, onko todellakin noin kallis?
Maksaa siis mulberryn omassa nettikaupassa 750 euroa. Saako sitä mistään halvemmalla? On nätti laukku, niin sellaisen kyllä haluaisin.
Kommentit (22)
Kun kuvittelet, että sinun tapasi on se ainoa oikea. Mulla ei ole tällä hetkellä varaa kuin parinsadan euron laukkuihin, mutta ilomielin pulittaisin tuon verran laadukkaasta laukusta, mikäli mahdollista.
Minulla on suunnitelmissa palkita itseni jollain vastaavalla laadukkaalla laukulla, joka on ajaton ja tyylikäs. Hinta on korkea, mutta niin on käyttöikäkin. Minulle tuo raha ei ole ihan pieni, mutta sen edestä kannattaa vähän säästelläkin.
oikeinko tosissanne laitatte laukkuun 750 euroa? Te jotka laitatte niin käytättekö rahojanne mihinkään hyväntekeväisyyskohteeseen jos sitä noin paljon on? Esim. Perussa orpo lapsi saisi tuolla laukun hinnalla kolmeksi vuodeksi ruokaa, terveydenhuollon ja koulutusta. En moralisoi mutten voi vain käsittää miten turhamaisia ja itsekkäitä jotkut ovat.
Mulla on kummilapsi Sudanissa ja kuulun mm. Animaliaan. Bayswaterista en tosin pidä.
Surkeita elämänkohtaloita on myös täällä Suomessa. Senkö takia ei itseä saisi hemmotella millään? Miten ravintolassa käyminen / vaateostokset / isompi asunto / uusi auto jne. Kodintekniikkaan saa helposti upotettua tuhansia, eikä niiden hankkijan niskaan kaadeta koko maailman köyhyyttä...
Surkeita elämänkohtaloita on myös täällä Suomessa. Senkö takia ei itseä saisi hemmotella millään? Miten ravintolassa käyminen / vaateostokset / isompi asunto / uusi auto jne. Kodintekniikkaan saa helposti upotettua tuhansia, eikä niiden hankkijan niskaan kaadeta koko maailman köyhyyttä...
Mitäpä sitä ketään auttamaan kun kurjuutta on niin paljon. Ei muuta kuin minä, minulle, minä, minä.
Jos omalta osaltani teen toisten hyväksi enemmän kuin keskiverrosti moni muu, enkö saisi hankkia mitään ylellisyystuotteita? Jos täytyy pelastaa maailmaa niin täysillä, että ei itseään saa hemmotella lainkaan, taitaa maailmanpelastajat käydä aika vähiin.
Mitäpä sitä ketään auttamaan kun kurjuutta on niin paljon. Ei muuta kuin minä, minulle, minä, minä.
nahan laadusta. Tuo n. 750e on perusbayswaterin hinta. se voi olla myös tuplaten kalliimpi jollain muulla nahalla.
Kannattaa seurata alennusmyyntien aikaan Helsingin Espan Mulberryn-myymälän alennuksia, joitain laukkuja voi olla siellä tarjouksessa.
mutta laadukkaampi. LV on pissismerkki ja Mulberry ajaton klassikko.
johon menee A4-kokoiset työpaperitkin siististi sisään (plus muu roina päälle) ole paljon mitään.
Ostin tänään ALE:sta yhdet kengät: hinta 150 euroa (olis ollu normaalisti yli 200 euroa).
En muista, milloin olisin löytänyt kengät alle 100 eurolla. Laukuista nyt puhumattakaan.
Mutta itse olen Mulberry-naisia.
Se pienempi East West Bayswater maksoin 3 vuotta sitten 620 euroa ja luulisin, että se isompi on sen hintainen kuin kerroit. Sain itse sen klassikko Bayswaterin joululahjaksi, joten hintaa en tiedä.
Tilaa Mulberryn omasta nettikaupasta Englannista niin saat (ehkä) vähän edullisemmin.
polttaa tupakkaa kokoneisen vuoden, joka päivä. Entä jopa koko elämänsä? Sademetsiä tuhoutuu, rahaa palaa, suuryhtiöt rikastuvat...
polttaa tupakkaa kokoneisen vuoden, joka päivä. Entä jopa koko elämänsä? Sademetsiä tuhoutuu, rahaa palaa, suuryhtiöt rikastuvat...
ihan tolkuttomasti alkoholiakin. Olutlasi kourassa kotona röökiä poltellen... Eikös ois parempi rahoittaa jotain Planin lasta??
Ja joillakin on auto, tai jopa kaksi! Ajajtelkaa miten paljon maailmaa pelastuisi ilman niitä! Varsinkin, jos lasketaan yhteen niiden aiheuttama hiilijalanjälki, joka jäisi pois, ja niihin kuluva raha, jonka voisi käyttää hyväntekeväisyyteen.
Mutta ei sen puoleen, köyhän ahneus on vastenmielisintä mitä tiedän. Asun Etelä-Amerikassa ja täällä köyhät tappaa hyväosaisia uhrejaan vain tappamisen vuoksi (syvää katkeruutta ja pohjatonta kateutta?) ja jopa raskaanaolevia naisia on ammuttu suoraan vatsaan ryöstöjen yhteydessä. Pari viikkoa sitten kotiin tunkeutuneet varkaat nappasivat perheen vauvan ja käyttivät pikkuista kilpenään poliisien tullessa.
On niin helppoa olla suomalainen maailmanparantaja, kun ei tarvitse ymmärtää maailmasta mitään. Eiköhän varakkaammat suomalaiset kanna riittävästi kortta kekoon maksamalla korkeita veroja ja näin ylläpitämällä "hyvinvointiyhteiskunnan" palveluita, kuten sosiaalitoimistoa ja Kelaa.
Perun tai muiden latinomaiden köyhien ongelmia ei pelkästään rahalla korjata. Etenkin slummialueella suurin ongelma on ihmisten mentaliteetti. Mieheni oli pari vuotta lähetystyössä slummissa ja oppi kantapään kautta.
oikeinko tosissanne laitatte laukkuun 750 euroa? Te jotka laitatte niin käytättekö rahojanne mihinkään hyväntekeväisyyskohteeseen jos sitä noin paljon on? Esim. Perussa orpo lapsi saisi tuolla laukun hinnalla kolmeksi vuodeksi ruokaa, terveydenhuollon ja koulutusta. En moralisoi mutten voi vain käsittää miten turhamaisia ja itsekkäitä jotkut ovat.
pistä noin paljon yhteen käsilaukkuun? Ihan hullua!!!
Kuka helvetti maksaa KASSISTA, siis ihan normaalista KASSISTA 750e??? Ei jumalauta. Minä en suostu maksamaan yli 50 euroa, mutta silti omistan muutaman ihan kivan näköisen yksilön...
Sairasta teiltä, anteeksi vaan.
eihän tuo tonnin verran ole poikkeuksellisen paljon laadukkaasta nahkalaukusta. Samassa hintaluokassa on muidenkin laadukkaiden merkkien laukut.