Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako lisäkiloa sinulle tuli joulunpyhinä?

Vierailija
28.12.2009 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostin ensimmäisen suklaarasian. Siitä on nyt tullut kolme ja puoli kiloa.

Vierailija
2/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän siitä ainakin osa ole nestettä joka lähtee ongelmitta kun palaa normaaliin ruokavalioon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vaakaa! mutta ihana syödä yötä päivää vaikkapa suklaata. Aion kyllä jatkaa vielä pari päivää. Ja olla vaan ja maata, on ollut niin kiire syksy ja vuodenvaihteen jälkeen kiireet jatkuu.

Vierailija
4/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin jopa laihtuakin :D

Vierailija
5/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuli yhtään kiloja, todennäköisemmin päinvastoin.

Vierailija
6/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei yhtään ole tullut lisää painoa. Syönyt olen kuten ennenkin, taispa olla puoli kiloa lähtenyt.

Vierailija
7/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, muu syöminen jäi tosi "vähälle".

Vierailija
8/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan joulukuun alkupuoli, kun on pikkujouluja, joulujuhlia, synttäreitä, nimppareita, piparinpaistajaisia ja muuta mukavaa. :)

Tänä aamuna vaaka kuitenkin näytti vain 300 grammaa lokakuun lukemia enemmän, joten taisin selvitä kunnialla.

Vierailija
9/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ahminut suklaata (joka päivä) ja pähkinöitä ihan tosissani jo yli kuukauden. Oli iso yllätys, ettei painoa ole tullut enempää. Syy täytyy olla imetys, lapsi on yli vuoden.

Vierailija
10/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en mitenkään ratkea syöpöttelemään joulunakaan, mutta nyt on mennyt aika paljon esim. lahjaksi saatuja ihania konvehteja, on ollut paljon ruokakyläilyjä useampine ruokalajeineen jo ennen aattoa ja ruokajuomiakin tuli tissuteltua pitkin pyhiä (kermalikööri kahvin kylkeen, tuhtia punkkua kalkkunan kera jne.). Olo on turvonnut ja ähkyinen.

Mutta en omista vaakaa tai stressaa. Minulle on luonteenomaista, että jos joskus muutaman päivän syöpöttelen, ihan luonnostaan olen sitten joitakin päiviä niukalla ruokavaliolla, kun ei vaan ole nälkä eikä tee mieli mitään tukevaa. Tänäänkin olen syönyt vain hieman hedelmäsalaattia aamulla ja lounaaksi ohuen siivun kalkkunaa ja tuoresalaattia ilman lisukkeita tai kastikkeita. Eiköhän tämäkin ahky uuteen vuoteen mennessä lasketa! Ja paino on muutenkin aika alakanttiin...

Vierailija
11/11 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino näyttää nyt kilon verran vähemmän kun viikko sitten. Täytynee johtua siitä että alkuraskaus vie ruokahalun vaikka suklaata onkin tullut vedettyä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme