Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat auttakaa.

Vierailija
15.12.2009 |

Tuntuu niin työläältä suunnitella syömisiään. Miten selviätte siitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä

Vierailija
2/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoa.

suhteuta, että saat enemmän proteiinia ja vähemmän hiilareita ja sit suunnittele ruokavalio.

Vierailija
4/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kaikki karkit, pullat, pizzat, hampparit, kebabit ym. roskaruoat pois.

Sitten pienensin annoskokoa ja syön 5 ateriaa päivässä. Eli aamupala, päiväruoka, välipala, kevyt iltaruoka ja iltapala.

Aluksi oli nälkä, mutta nyt olen tottunut pienempään määrän ruokaa. Kaikesta makeast ajattelin kieltäytyä siksi aikaa kun lahdutan. JOssain vaiheessa voi kohtuudella jotain herkkuakin syödä, mutta sitten vain vähennetään jostakin ruoasta jotakin, jotta päivittäinen kalorimäärä ei paljon ylity.

Syön samaa ruokaa kuin aikaisemminkin eli en ole jättänyt hiilareita pois tms. Tämä siksi, jotta tästä olisi helppo ottaa uusi tapa syödä.

Ylipainoa minulla ei ollut kuin noin 10kg ja kohta alan olla tavoitteessani eli 65kg ja pituutta on 175 cm.

Vierailija
5/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois, ei jää mitään. mitä tilalle? siinä pulma

Vierailija
6/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa iso pulma. Hanki kulinaristinen sivistys. Ällö.

pois, ei jää mitään. mitä tilalle? siinä pulma

Vierailija
7/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kaikki karkit, pullat, pizzat, hampparit, kebabit ym. roskaruoat pois.

Sitten pienensin annoskokoa ja syön 5 ateriaa päivässä. Eli aamupala, päiväruoka, välipala, kevyt iltaruoka ja iltapala.

Aluksi oli nälkä, mutta nyt olen tottunut pienempään määrän ruokaa. Kaikesta makeast ajattelin kieltäytyä siksi aikaa kun lahdutan. JOssain vaiheessa voi kohtuudella jotain herkkuakin syödä, mutta sitten vain vähennetään jostakin ruoasta jotakin, jotta päivittäinen kalorimäärä ei paljon ylity.

Syön samaa ruokaa kuin aikaisemminkin eli en ole jättänyt hiilareita pois tms. Tämä siksi, jotta tästä olisi helppo ottaa uusi tapa syödä.

Ylipainoa minulla ei ollut kuin noin 10kg ja kohta alan olla tavoitteessani eli 65kg ja pituutta on 175 cm.

Itse kiinnitän huomiota proteiinin saantiin, koska treenaan salilla, mutta syön myös monta kertaa päivässä kuten tämä toinen kirjoittaja ja syön myös hiilareita, koska muuten en jaksa urheilla. Ja toimii! Herkkupäivä on kerran viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi