Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aaargh kun on TYLSÄÄ!!

Vierailija
28.12.2009 |

pitäis olla koko ajan jotain mielekästä tekemistä tai jonkun odotusta..muuten olen ihan ahdistunut ja lamaantunut.Nyt mä jotenkin jaksan tätä tasapaksua arkea kun odotan muuttoa(pitäis vaan se uusi asunto löytää)ja kun keväällä syntyy uusi vauva.Olenko jotenkin outo kun en kestä tavallista arkea(nukkumaan,aamulla ylös,töihin,takasi kotiin,ruuanlaitto,vähän siivousta,tietokoneelle,telkkarista simpsonit ja taas nukkumaan.Viikonloppuna sitte pyykinpesut,sauna,lakanoiden vaihtot,pakolliset ulkoilut ja välillä kyläilyt)

eN siis kestä rutiineja

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsinkin kyllä tarkkaavaisuushäiriöstä. Elän kuitenkin kotiäidin arkea ja meillä on vieläpä aika tarkat arkirutiinit, selviän kun huolehdin että on kokoajan joku projekti meneillään, jotain mitä odottaa. Eikä sen tarvitse olla aina mikään etelänmatka tai talon rakentaminen, nyt joulukuu meni joulusta kohkatessa, nyt säpisen kun järkkään tuttavaperheiden kesken uuden vuoden juhlia, tammikuussa aloitan kuntoiluprojektin, jne,jne..

Vierailija
2/2 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi kiinnostamaan...Itse en pysty elämään ilman jatkuvia projekteja, suorittamista ja uusia stressinaiheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi