Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"naiset ovat siistejä, miehet sottapyttyjä"

Vierailija
28.12.2009 |

Ihmetyttää tämä ajatus, jota täällä viljellään. Että me naiset olemma kaikki siisteyttä rakastavia ja joudumme kärsimään miehen sotkuista, niitä siivoamaan ja niistä nalkuttamaan.

En usko ettei ole muita sellaisia naisia kuin minä: Jätän likaisia vaatteita, tyhjiä astioita ja muuta roinaa minne sattuu, kerään niitä silloin kun satun ohi kulkemaan. Yleensä epäsiisteys ei häiritse. Toisaalta vastaan kyllä 99% meidän kodin siivoamisesti, pyykkihuollosta jne. Ei meillä likaista ole, mutta ei todellakaan ole koti "näyttelykunnossa" koko ajan, en nuole pintoja puhtaaksi iltaisin kun lapset nukkuvat tms.

Mies taas nalkuttaa epäsiisteydestä ja näyttää siitä kärsivän jopa siinä määrin että joskus näyttävästi hinkkaa keittöän pöytää ja valittaa kun joutuu naisten töihin.

Pointti on siis se, että en usko siisteyden tai sotkuisuuden olevan kiinni sukupuolesta, kyllä se on persoonasta kiinni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans minä olen suurpiirteisempi, mies taas trakempi. Mies usein valittaa sotkusta mutta ei kyllä itse tee mitään asian eteen! Jättää vaattensa mihin sattuu, likaiset astiat olkkariin ja tyhjät kääreet tiskipöydälle. Omat jälkeni kyllä siivoan joten useimmiten mies valittaa itse aiheuttamastaan sotkusta... Lapset tietysti sotkee myös, mutta heidän jälkien siivoaminen on jotenkin niin turhaa kun hetken päästä ei enää näytä siivotulta!

Vierailija
2/4 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on siisteysintoilija ja mä sohvalla makaava olutta kiskova juntti. Mies on jo vuosikaudet tehny viikkosiivoukset. Syksyllä hän siivosi jopa minun vaatekomeroni, koska "et sinä sitä olis ikinä kuitenkaan siivonnu".

Mies huolehtii myös pyykinpesusta, lapsen vaatetuksesta yms. Meillä lapsi kysyy isältään kaikki ne kysymykset, joita normaaliperheissä lapset kysyy äideiltään. "Isä, voitko pestä mun verkkarit?" jne.

Mies myös on se, joka kokkaa tai leipoo. Mun kans lapsi syö aina eineksiä tai muuta hienoo.

Juu, hirveesti en pysty siis osallistumaan miestenparjaamisketjuihin. Tai siis lukiessani niitä em. ketjuja huomaan olevani samanlainen kuin normi-av-mamman aviomies.

Terveisin, paha nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse siivoan enemmän kuin mieheni kotona, mutta on päiviä kun jätän vaatteita lojumaan jonnekin tai ei jaksa tiskata tai muuta.. eli kyllä täälläkin ollaan sottapyttyjä :)

Edellinen suhteeni kaatui tuohon, kun miehen mielestä en ollut tarpeeksi tarkka!!

Hän imuroi päivittäin ja jos tein ruokaa niin tuli viereen katsomaan ja tarkasti kaiken tuleeko mausteita sopivasti yms. (minä joka olen ammatiltani kokki ja tarjoilija en näemmä osannut itse tehdä)

Mies suihkussa käydessään käytti nenätrimmeriä, hänellä oli vain sähköhammasharja ja meikkipussi mukana joka paikassa jossa säilytti omia näitä juttujaan.

Hänellä oli kyllä koira jonka luut mahtuivat tuonne "meikkilaukkuun" mutta minun hammasharjani ei :D

Näitä ihmisiä on valitettavasti tällaisiakin.

Eli minä joka sotken samanverran kun perussuomalainen tyyppi niin joillekin voi olla todella vastenmielisen sottapyttyinen ihminen.

Vierailija
4/4 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,en ole ainoa ei niin siisti tyttönen:) En mäkään nyt missään sikolätissä viihdy, mutta kyllä vaan helposti jaa vaatteet ja tavarat lojumaan sinne tänne:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi