Onko teistä pettämistä
jos mies salaa on tekstaillut ja soitellut yhden naisen kanssa? Tosin ovat ihan kavereita. Jotenkin vaan tunnen itseni petetyksi...
Kommentit (14)
pettämistä myös, vaikka kaveri olisi mies. Pettäminen on mun mielestä kaikki, mikä pitää salata. No okei, on poikkeuksia, mutta kyllä kavereista ja niiden kanssa soittelusta ja tekstailusta pitäisi voida avoimesti kertoa.
Soitin tälle naiselle ja hän sanoi, ettei heitä kyllä ihan kavereiksi vois sanoa.. Sepä oli siinä.
Nyt viestittelen itse parin varatun kanssa. Seksiä ei ole ollut eikä tule olemaan. Jutut ihan jokapäivisiä mitä kuuluu-juttuja...
Mieheni ja tämä nainen ovat tavanneet kesällä yhdessä tapahtumassa yhteisen kaverin kautta. Fyysistä pettämistä ei ole ollut. Mutta yhteyttä ovat pitäneet. Eivät ole tavanneet sen jälkeen. Mies ja myös tämä nainen vannovat olevansa vain kavereita ja vaihtavat vain kuulumisia, kun työskentelevät samalla alalla. Mua vaan häiritsee, kun tämä on salattu multa...
MIeheni kanssa välit kunnossa ja elämä hyvää. Mitenhän tästä pääsis yli. Mies ei jaksa enää jauhaa, kun teen kuulema kärpäsestä härkäsen.
Eli miksi pelkkää ystävyyttä/kaveruutta pitää kumppanilta salata? Kissa nostettava pöydälle ja asiat ja suhteen pelisäännöt kannattaa selvittää. Tsemppiä :)
"puhtaat jauhot pussissa", jos salaa on tehnyt.
Kysypä mitä mieltä miehesi olisi, jos sinä olisit tehnyt samalla tavalla.
jos mies soittelee jollekin ns. kaverilleen SALASSA, se on jo väärin!!!!!! Ei ehkä pettämistä, mutta väärin. Mun mies teki samalla tavalla muutama kuukausi sitten, ja sen jälkeen en ole luottamusta saanut takaisin. Tollanen salassa soittelu kertoo aina siitä, että jotain taka-ajatuksia on mielessä, kun tää naispuolinen ystävä on niin tärkeä, että sille ei voi oman vaimonsa läsnäollessa soitella, ettei vaimo vaan kieltäisi yhteydenpitoa.
Tosin tuskin olisin sitä kieltänyt, jos mieheni olisi ollut avoin ja kertonut mulle tästä uudesta ystävästään ja siitä, että pitävät yhteyttä. Mutta taas vaihteeks valehteli ...
vai ettei hän vain ole eritysesti raportoinut siitä? Ei kai nyt kukaan selosta puolisolleen jokaista soittamaansa puhelua tai lähettämäänsä tekstiviestiä. Ei se itsessään mitään salailua ole. :) Salailua on se, ettei kerro, vaikka ilmiselvästi pitäisi.
ja mies tietää sen. Sanoi, että arvasi miten reagoisin, jos kertoisi. Ja oikeassahan se osittain kyllä oli. Olemme olleet yhdessä pian 10 vuotta, eikä mitään todellisia pettämisepäilyjä ole ollut aiemminkaan. Minulla on huono itsetunto ja välillä todellakin ylireagoin.
Kuulostaa aika viattomalta ihastukselta. Menee ohi kunhan vaan vähän maltat odottaa.
Minä en laske pettämiseksi kuin selvät tapaukset. Suutelu on epätoivottavaa käyttäytymistä ja seksi pettämistä.
asioista tarkkaan ja myös sitä, mitä tykkäisi, jos olisin itse tehnyt samoin. Hän vastasi, että jos minä sanoisin ettei jutussa ole mitään niin silloin siinä ei ole mitään. Ja että minun pitäisi samallalailla uskoa häntäkin. Hänellä ei ole kuulema pienessä mielessäkään käynyt pettää minua ja tämä nainen myös tietää, että olemme naimisissa ja kertoi eräässä viestissä kuulleensa minusta pelkkää hyvää.
ja mies tietää sen. Sanoi, että arvasi miten reagoisin, jos kertoisi. Ja oikeassahan se osittain kyllä oli. Olemme olleet yhdessä pian 10 vuotta, eikä mitään todellisia pettämisepäilyjä ole ollut aiemminkaan. Minulla on huono itsetunto ja välillä todellakin ylireagoin.
En tietenkään tiedä juuri tästä tapauksesta, onko tunteita pelissä vai ei - eli onko sinulla todellisuudessa syytä huoleen vai ei.
Mutta jos puoliso on hirveän mustasukkainen, niin kyllä silloin voi olla vaikeaa pitää yllä minkäänlaisia kaveritasonkaan suhteita vastakkaiseen sukupuoleen. Minusta esim. on täysin luontevaa käydä miestyökavereiden kanssa kahdestaankin lounaalla, mutta jos mieheni olisi mustasukkainen, niin en varmaan voisi kertoa siitä hänelle. Vaikka siis mitään syytä pettämisepäilyihiin ei olisikaan. Jotkut mustasukkaiset vaan eivät kestä edes platonista kaveruutta.
että sinä olet sairaalloisen mustasukkainen. Kyllä sillä "normaalillakin" puolisolla on oikeus kavereihin ja ystäviin eikä aina voida tanssia sen mustasukkaisen osapuolen pillin mukaan.
sairaalloisen mustasukkainen ole, mutta aiemmassa suhteessa petetyksi tullut ja siksi ehkä reagoin herkemmin asioihin, jotka vähääkään viittaa siihen, että joku yrittäisi iskeä miestäni jne.
Mies on kyllä monta kertaa tehnyt selväksi ettei ole pettänyt minua ennenkään eikä aio tehdä sitä myöhemminkään. Ja toivoo, että lopettaisin turhan murehtemisen ja luottaisin.
samoin. Kävi myös kahvilla tän "kaverinsa" kanssa. En usko, että tää toinen tiesi mun olemassaolosta mitään. Siitä syystä toi on entinen.