Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde, mutta mies haluaa pitää suhteen salassa..

Vierailija
27.12.2009 |

Sanoo, että pidetään niin kauan salassa, kun avioeroprosessi saadaan vireille ja omaisuus jaettua. Siis pitää salailla suhdetta vielä x kuukautta. Höynäytetäänkö minua??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi suhteeseen, jos ero ei ole edes vireillä.

Vierailija
2/17 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, että omaisuus on jaettu menee aikalailla aikaa, vaikka eron laittaisi vireille tänään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt kun tiedät varmasti itsekin vastauksen?

Odota ne pari kuukautta niin "Kerran olin vaimon kanssa, umpihumalassa ja puolivahingossa, ja se tuli raskaaksi. Rakastan sua niiin paljon että vaikka kuolisin puolestasi mutta en voi hylätä raskaana olevaa naista itsekkäästi oman onneni vuoksi. Ymmärräthän Rakas?"

Jos nait varattua miestä, varmaan tajuat itsekin että se pettää koko ajan elämänkumppaniaan. Miksi uskot sen puheita sinulle?

Vierailija
4/17 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoo ja luulee että se mies rakastaa sitä.

Vierailija
5/17 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään sivusuhdetta tai uutta syliä ei kannata paljastaa kesken eron ja miehen pyyntö on ihan aiheellinen. Aika monta eroa nähneenä on parempi pitää nämä uudet jutut salassa ainakin, kunnes prosessi on edennyt jonkin matkaa.

Mutta tarkkaile tilannetta. Suhtaudu asiaan odottavaisella kannalla ja varaudu siihen, että mies on puijari.

Vierailija
6/17 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi aikaa, että ero on vireillä ja ositus + muut käytännön asiat tehty. Jos mies sinusta oikeasti välittää niin tuo ei liene ongelma? Jos mies ei tuohon suostu niin tiedät olevasi hänelle vain eroajan viihdyke /puhdas syrjähyppy - sitä tuskin haluat olla?

Vierailija
7/17 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhun - valitettavasti.

Vierailija
8/17 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä,että höynäytetäänkö sinua.

Mutta voin omasta takaa kertoa, että olen juuri eronnut, enkä aio kertoa entiselle miehelleni mitään uusista tuttavuuksista.. Eli uudet suhteet kannattaa pitää jonkin aikaa salassa. Ettei tule mustasukkaisuusjuttuja ynnä muita.

Vierailija
9/17 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo nyt joku yllätys, että varattu mies haluaakin pitää uuden suhteensa salassa! Hyvää päivää, ap!

Täällä taitaa TAAS olla joku pikku reppana, joka hetken puhkui täynnä itseään, kun oli saanut varatun miehen iskettyä, ja mieskin halusi vielä tavata uudelleen. Kunnes sitten - omg! mies ei haluakaan syrjäyttää vaimoaan sinulla, ainakaan vielä! Ja nyt, sinun, pikku reppanan, pitäisi sitten miettiä jäätkö odottamaan x kuukaudeksi kusettaako mies sinuakin kuten vaimoaan, ja kenties muutamaa muutakin salarakastaan, vai odottaako joskus kenties palkinto sinuakin!

Voi hellanduudelis, joskus kannattaa ajatella järjellä ensin, vaikka houkutus toteuttaa ukkomiesfantasia olisi kuinka egoa pönkittävä.

Vierailija
10/17 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun kokemuksen mukaan yleensä näissä sivusuhteissa mitään kuseteta. Jos mies sanoo olevansa keskellä eroa, todennäköisesti näin onkin. Sitten taas nämä seikkailunnälkäiset eivät edes lupaa mitään. Eipä ole itseäni tai ketään kaveri/tuttua tullut vielä vastaan tyyppiä, joka lupailisi turhia. Ja mitään järkeä ei ole siinä erotilanteessa hankaloittaa kaikkea esittelemällä uutta suhdetta, vaikka kuinka olisi vakavissaan.

Tiedän kokemuksesta, että luvatessa erota ollaan tosissaan. Sen saattaminen loppuun on vaan joskus oikeasti vaikeaa ja ei onnistukaan käden käänteessä, joten nämä sivusuhteet yleensä ehtivät kyllästyä ja kokevat olonsa huijatuksi. Itsekin olin joskus eroamassa ja samalla oli tälläinen kakkosmies. 100% olin tosissani, kun kerroin hänelle erosta, mutta mielentilat on heittelevät ja ero pitkästä suhteesta ei käy tuosta vaan. Ei se ole tarkoituksellista huijausta vaan tilanteet vaihtelee.

Vierailija
11/17 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luultavasti laastari miehen pahaan oloon ja kokemuksesta voin kertoa,että hän joko jättää sinut pian ja palaa vaimonsa luo. Tai viimeistään avioeron tullessa harkinta-ajan päähän. Vaikka rakkaus olisi kuinka ihanaa tahansa,harvemmin tuollaiset suhteet kestävät.

Vierailija
12/17 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ap ole keskellä eroa, se ero ei edes ole vielä vireillä =)

Sanoisin, että keskellä eroa ollaan kun se ero on vireillä ja kumpikin puoliso asiasta tietää ja käytännön eroon liittyvät jutut ovat menossa.

Vierailija
13/17 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun kokemuksen mukaan yleensä näissä sivusuhteissa mitään kuseteta. Eipä ole itseäni tai ketään kaveri/tuttua tullut vielä vastaan tyyppiä, joka lupailisi turhia.

Missä hyvien ihmisten maailmassa sinä oikein elät?

Entä eikö tuo näkemys ole pikkuisen ristiriidassa sen kanssa, että koko ajan kusetetaan puolisoa!? Että ulkopuolisille suhteille ollaan rehellisiä, mutta omaa huijataan? Aika värittynyt ja hyväuskoinen käsitys, täytyy sanoa!

Mun kokemus taas on sellainen, että jotkut ihmiset pettävät, valehtelevat, huijaavat ja kiusaavat. Jotkut tekevät vielä pahempia asioita.

Mun käsittääkseni maailmassa on paskiaisia, ihmisiä, joilla ei ole moraalia eikä normaalia tunne-elämää. Eikä se ole pelkästään mun käsitys: se käsitys on myös esim. psykiatrian ja rikollistenkin kanssa työskentelevillä ihmisillä, jotka tietävät, että ihan taviksillakin on kaikenlaisia "pikku" ongelmia päässään ja tunne-elämässään.

Kaikki epäluotettavat ihmiset eivät tee suoranaisia lakia rikkovia asioita, mutta murskaavat vailla omaatuntoa toisia ihmisiä henkisellä tasolla, eivätkä välitä mistään muusta kuin itsestään. Näille sankareille on olemassa ihan diagnoosejakin ja heitä on niin miehissä kuin naisissakin.

Vierailija
14/17 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että jatketaan suhdetta sitten, kun sulla on avioeropaperista joku todiste.

Kunnioita itseäsi nainen! Sinusta on siis ok, että mies jatkaa valehtelua vaimolleen. Kuvittele itsesi vaimon paikalle. Todennäköisesti nimittäin se tulee tapahtumaan sinullekkin. Vaadi rehellisyyttä.

Vierailija
15/17 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä höynäytetään. 

Vierailija
16/17 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde kannattaa aloittaa vasta kun ero on omaisuutta myöten taputeltu. 

Vierailija
17/17 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siihen, että omaisuus on jaettu menee aikalailla aikaa, vaikka eron laittaisi vireille tänään ;)

Oletko valmis odottamaan vuosia? Ja sitten havaitsemaan, että täysin turhaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme