Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan toi mun 5 kk lopettanut nukkumisen tyystin vai mikä nyt on?

Vierailija
27.12.2009 |

Nyt mennään jo viidettä tuntia hereillä, ennen nukkunut n. kahden tunnin välein. Voikohan yhdet iltapäikkärit jättää suoraan välistä ja alkaa nukkumaan tuntia aikaisemmin, vai toimiiko se muka niin kivuttomasti..? Epäilen kyllä, mut olis kiva :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene lapsen mukana ;)

No, siis ei niistä aikatauluista mun mielestä kannata tiukasti pitää kiinni pienen vauvan kohdalla, nukutaan kun nukuttaa (ei tietty tarkoita aktiviteettien tarjoamista yöaikaan) ja vähitellen se oma rytmi löytyy (hetkeksi).

Vierailija
2/5 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. kaksi tuntia edellisen heräämisen jälkeen, ja se on toiminut jo pitkään. Onkohan tässä 5 kk:na joku muutoskausi...? Ajattelin vaan, että jos muilla on samansuuntaisia havaintoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 3kk vanha ja nukkuu enintään kahet puolentunnin päikkärit päivässä.. vaunuissa nukkuu kun on liikkeellä.. mutta muuten olen yrittäny kaikkeni nukuttaa..

Vierailija
4/5 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätät ne iltapäikkärit välistä ja niin edelleen.

Onko vauvasi lähtenyt liikkeelle hiljattain? se voi vaikuttaa uneen. Ja kyllä se valveillaoloaikakin pitenee, joskus ihan hyppäyksittäin.

Vierailija
5/5 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva maailman tappiin asti nukkuu kahden tunnin välein??? Tottakai siinä tulee muutoksia, vielä moneen kertaan. Eli laita nukkumaan kun nukuttaa ja katso mitä tapahtuu. Sillähän se selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi