Tällä palstalla ei saa surra mitään, eikä olla huolissaan mistään
Eikä saa kirjoittaa kuin yhden kerran/vuosi. Muuten tulee joku heti vittuilemaan että kirjoitit jo kerran ja mitä valitat, monella muulla on asiat paljon huonommin. Suurennellaan vain ongelmia.
Jos on vain yksi lapsi, pitää olla tyytyväinen siihen. Ei saa toivoa lisää.
Jos on liian pieni asunto, pitää olla tyytyväinen kun ambomaalla moni asuu taivastalla.
Jos on liian pieni palkkaa, se on sun vika kun olet nainen etkä akateeminen. Mene ja kouluttaudu.
Jos lapsella on vaikeuksia, mitäs valitat, jollain ei ole edes sitä lasta jolla olisi vaikeuksia.
Kommentit (5)
on kommellukset, synnytyskertomukset(isät synnytyksessä) yms., joissa kerrotaa kokemuksista/sekoiluista vakavissakin tilanteissa. Niille saa nauraa.
Luulin kans alkuun et tää ois keskustelua varten. Mut ei oo.
Sen vuoksi käyn täällä palstalla enää ehkä noin kerran viikossa. Ahdistun tämän palstan ilmapiiristä. Jatkuvaa vittuilua, kauhukuvien maalailua, toisten arvostelua jne.
Onko palstailijat muuttuneet vai olenko minä muuttunut?
Mä olen joskus kaivanut esiin vanhoja keskusteluja, ja aina ne on olleet samanlaisia. Tällainen netti vaan on, se täytyy hyväksyä. Ilman rekisteröintipakkoa ei voi olettaa keskustelun olevan kovin korkeatasoista - aina. Onhan täällä monia asiallisiakin keskusteluketjuja.
Sympatiaa ei heru nuorelle aikuiselle, syytetään jossei pärjää ihan yhtä mallikelpoisesti kuin joku ihanneihminen, oli kyseessä sitten vanhemman äkillinen kuolema tai lapsen menetys.
t. huono ihminen