Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi:t parisuhteessa

Vierailija
27.12.2009 |

Tämä on varmaan tyhmä kysymys, mutta miten bi-henkilö pystyy elämään parisuhteessa? Siis jos vaikka bi-nainen menee naimisiin miehen kanssa, niin 'unohtaako' tai sulkeeko hän pois mieltymyksensä myös naisiin vai vaihtaako parin vuoden päästä naispuolisoon? :p

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti tajusin asian vasta tuosta vastauksestasi. Arvelinkin pohtivani tyhmiä...

ap

Vierailija
2/2 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei biseksuaalisuus tarkoita mitään pakottavaa tarvetta panna molempien sukupuolien kanssa. Vaan mahdollisuutta rakastaa molempia sukupuolia, ja on ihan ihan ihmisen oma valinta, onko hän yksiavioinen vai ei. Ihan kuin heterosuhteissakin, jotkut pettää, toiset ei, ja jos joku väittää pettävänsä jonkun biseksuaalisuuden takia, niin se on pelkkä tekosyy. Olen esim. itse bi, seurustellut ja elänyt aikoinaan sekä miesten että naisten kanssa, mutta nykyisen löydettyäni olen ollut, totta helvetissä, hänelle 10 v uskollinen. Rakastan häntä, enkä halua muita. Ainoa poikkeava puoli tässä on se, että mä en suutu jos mies katselee naisia vaikka terassilla ( niinkuin nyt jokaisen miehen pää voi vahingossa kääntyä;)), vaan voin kommentoida, että hyvä perse oli joo, ja voin katsoa itsekin. Mutta en mä sänkyyn niiden naisten kanssa halua, mulla on oma PARIsuhteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla