Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Risteilylle lähdössä, mitä tarkoittaa Viking Linen ohjeissa

Vierailija
26.12.2009 |

lause: "Huomioi, että online aikataulu ja reittihinnat eivät näytä risteilyhintoja, vaikka varaat meno- ja välittömän paluumatkan." ??

Varasin matkan online, ja aion maksaa sen sitten ennen matkaa terminaalissa, koska pankkini ei ole heidän online-maksupankeissa mukana. Niin, tuo yo lause jäi mietityttämään, joudunko maksamaan jotain lisää, kun se kone näytti mulle 14 euroa? Palvelumaksu 5 euroa lisätään hintaan, mutta vielä jotain muuta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittäisin tuon lauseen siten, että tuon sama meno-paluumatkan voi ehkä saada edullisemmalla risteilyhinnalla, jota online-varauksessa ei näy. Eli varaus näyttää vain varaamiesi reittimatkojen hinnan, eikä mahdollisia tarjous/risteilyhintoja, jotka ovat voimassa samoille vuoroille. Mutta varauksesi hinta on tietysti se, mikä sinulla siinä näkyy.

En tiedä ymmärsitkö, mitä tarkoitin, enkä ole 100-prosenttisen varma, tarkoitetaanko tuolla lauseella sitä, mutta näin minä sen ymmärrän.

Vierailija
2/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää ei tule sinun tapauksessa. joskus jouduin sen selvittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksua ei tule vaikka tekstissä niin selvästi lukeekin.

Vierailija
4/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin että tulee, koska en maksanut matkaa online (koska mun pankkia ei ole siellä, ei siis ole mahdollista maksaa), vaan sitten tiskillä juuri ennen matkalle lähtöä. Miksi ei tule, jos saan vielä kysyä?

T. ap

Vierailija
5/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin että tulee, koska en maksanut matkaa online (koska mun pankkia ei ole siellä, ei siis ole mahdollista maksaa), vaan sitten tiskillä juuri ennen matkalle lähtöä. Miksi ei tule, jos saan vielä kysyä?

T. ap

mutta uskon vahvasti että edes tuota 5 e maksua ei tule. eikä ainakaan mitään muuta! syyksi tilanteessasi riittää varmasti jo tuo ettei ollut mahd. maksaa netin kautta. mut en nyt päätäni pistä pantiksi.

Vierailija
6/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljan toimistosta sanottiin, että tulee peräti 8 euron maksu, kun maksaa vasta satamassa, mutta ei sellaista siellä peritty.

Viikkarilla joku vuosi sitten otettiin kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä